Freelancer sau firmă de seo pentru o afacere online?

Orice antreprenor care își desfășoară activitatea în mediul online ajunge la moment dat la concluzia că are nevoie de a-și promova website-ul în mod profesionist. Freelancer sau firmă de seo? Iată întrebarea pe care și-o va pune foarte serios, mai ales dacă nu dispune de niște venituri extraordinar de mari pentru publicitate.

Ambele variante au avantaje și dezavantaje importante, dar înainte de toate trebuie să recunoaștem cinstit că este vorba de încredere. Nu e deloc ușor să dai pe mâna (tastatura) unui străin website-ul tău de firmă, deoarece, dacă nu ai luat decizia corectă, poți să te trezești rapid nu doar că rezultatele așteptate nu se produc, ci, din contră, ajung ca să fie unele extrem de negative pentru business tău prin prejudiciile de imagine online pe care le poți încasa în momentele cele mai nepotrivite financiar. Pe net, mai mult decât oriunde, aparențele chiar contează.

O agenție de seo poate să presteze pentru clienții săi anumite servicii complexe pe care niciun freelancer din lume nu e în stare să le asigure clienților săi la un înalt nivel profesionist.

Astfel, spre deosebire de o persoană particulară, o firmă de seo încheie un contract foarte clar întocmit, detaliat, cu beneficiarul serviciilor  web, ce include inclusiv garanții cu privire la termenii fermi de execuție pentru fiecare prestare, detalierea acestora și volumul de muncă ce urmează a fi depus. În plus, toate plățile fiind înscrise în mod corect în documentele contabile, ambele părți sunt în deplină legalitate.

O companie de seo bună are specialiști ce dețin calificările necesare și, de cele mai multe ori, experiență câștigată în diverse proiecte anterioare, tocmai pentru că mulți dintre angajați… au fost la început și ei freelanceri. Pe măsură ce au căpătat o dexteritate de lucru mare au decis că au nevoie să treacă la nivelul următor.

Pe segmentul de optimizare web expertiza reprezintă un cert avantaj competitiv, extrem de important mai ales în perioada actuală, așa încât firmele de seo acordă o atenție specială pentru pregătirea continuă a angajaților, de aceea sunt întotdeauna la curent noii algoritmi de promovare online, cunosc modificările recente care apar în legătură cu motoarele de căutare cele mai accesate de către utilizatori .

Un client care apelează la o agenție de seo își poate alege unul dintre diferitele categorii de pachete standard cu tarifare lunară, dar poate ca să negocieze și un pachet particularizat de servicii seo care să includă atât promovarea site-ului, copywriting, servicii web analytics, audit s.a.m.d., care să îi permită reprezentantului clientului să obțină întreaga gama de servicii IT de care are nevoie la un moment dat.

Acest lucru îl scutește la a mai apela și la alte firme furnizoare de asemenea servicii web. Astfel va reduce costurile de promovare, plus că e mult mai simplu să lucrezi cu o singură agenție web, decât ar fi dacă ar fi vorba de două sau chiar mai multe.

Gradul de încredere este mult mai mare dacă e vorba de un singur partener prestator de servicii IT. Și, precum spuneam la început, în domeniul acesta încrederea este esențială.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *