Cum sa iti promovezi produsul / serviciul

Degeaba ai o firma foarte buna si un produs pe masura daca nimeni nu a auzit de tine sau de produsul tau. Orice ai face, o componenta importanta in succesul unei afaceri va fi intotdeauna partea de promovare a ei. Degeaba ai un produs bun daca nimeni nu il cumpara. Si sa nu crezi ca promovarea se termina in momentul in care lumea a auzit de produsul tau. Este suficient sa te uiti la campaniile de promovare ale companiilor mari si o sa intelegi la ce ma refer.

Unele companii investesc milioane sau chiar miliarde de euro in promovare anual, majoritatea dintre ele avand un departament specializat creat in cadrul firmei.

Revenind la subiect, daca ai un produs sau oferi un serviciu si esti la inceput de drum, o solutie ar fi sa inchiriezi sau sa cumperi o baza de date cu lista firmelor din Romania sau cu potentiali clienti. Aceasta lista include cateva sute de mii de agenti economici si contine diverse informatii despre firme: adresa postala, telefon, fax, site, capital social, domeniu de activitate, rezultate financiare obtinute. De ce sa faci asta? Pentru ca:

1. O baza de date cu lista firme si companii romanesti te poate ajuta sa afli pe loc te afli in domeniul tau de activitate, cine sunt concurentii firmei tale si care sunt rezultatele inregistrate de catre parteneri sau concurenti. Pe langa asta, poti sa realizezi topuri in functie de cifra de afaceri, numarul de salariati sau de profit si sa le aranjezi in functie de judet, zona geografica sau domeniul de activitate.

Daca vrei, de exemplu, sa promovezi o oferta sau un serviciu numai catre firme dintr-o anumita zona geografica si/sau dintr-un anume domeniu de activitate, baza de date iti ofera aceasta posibilitate. Astfel, campaniile prin e-mail, cat si cele telefonice, prin fax sau prin posta/curier se vor concentra exact pe segmentul de agenti economici care te intereseaza. Targetarea clientilor te poate ajuta la cresterea profitului.

2. Inchiriind o baza de date cu clienti poti sa afli informatii vitale pentru promovarea/vanzarea unor produse.

Bazele de date pot fi segmentate dupa diverse criterii: demografice (sex, varsta, adresa, localitate, judet), de lifestyle (stare civila, posesor auto, situatie locativa, asigurat sau nu), nivel studii, ocupatie, nivel venituri.
Astfel, poti sa iti promovezi produsele/serviciile prin diverse campanii de email marketing, sms marketing, fax sau telefon.

Daca vrei, de exemplu, sa incerci o campanie prin SMS, poti trimite sms online prin intermediul Kendalo. Aceasta este solutia inteligenta prin care poti trimite SMS online la preturi convenabile. O sa poti sa iti personalizezi campania la un nivel ridicat.

Desigur, pentru mai multe detalii va recomand sa luati legatura cu specialistii din domeniu.

promovare-firme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *