Jumatate de milion de turisti au ales Dino Parc Rasnov in 2021
Dino Parc Rasnov, cel mai mare parc cu dinozauri din Sud-Estul Europei si muzeu in aer liber, a fost destinatia preferata de jumatate de milion de turisti in 2021 si a inregistrat o creștere a numarului de vizitatori cu 36,21% fata de 2020 si cu 4,8% fata de 2019. Totodata, parcul a raportat in 2021 o cifra de afaceri de 17.047.800 lei, cu 39,34% mai mult decat in 2020 si cu 12,56% mai mult fata de 2019.
Deși în 2020, odată cu începerea pandemiei de Covid-19, Dino Parc Râșnov a fost nevoit să-și sisteze funcționarea pentru două luni de zile, faptul că este situat în aer liber, pe un teren de 3,5 hectare în pădure, a reprezentat un mare avantaj pentru companie în anul ce a urmat, reușind să atragă 492.351 de vizitatori, numărându-se astfel printre cele mai vizitate locații turistice din România.
Pe lângă varietatea de dinozauri și traseul de poveste din pădure, vizitatorii au mai apreciat anul trecut la Dino Parc Râșnov vulcanul interactiv ce simulează o erupție și platforma care exemplifică trei tipuri de cutremure, dar și camerele cu activități interactive și expoziții din cadrul parcului, precum și locurile de joacă pentru copii.
„Ne bucurăm că atât de mulți oameni au ales Dino Parc Râșnov ca destinație educațională și de agrement și că am reprezentat o variantă de recreere într-o perioadă atât de dificilă pentru toată lumea. Mai mult, ne mândrim cu faptul că Dino Parc Râșnov a fost una dintre cele două locații din România incluse în primul clasament al destinațiilor din Europa pentru segmentul „copii și familie”, creat de FatherMag.com pe baza review-urilor de pe Google, dar și că am fost incluși în Ghidul Michelin „România 500 Peisaje, Destinații și Experiențe”, ce a apărut anul trecut”, a declarat Adrian Apostu, managerul Dino Parc Râșnov.
Tot anul trecut, Dino Parc Rasnov si-a lansat si noul website – www.dinoparc.ro – cu magazin online integrat, de unde se pot achiztiiona usor si rapid bilete de acces digitale pentru parc, iar 5,15% din totalul vizitatorilor au ales aceasta varianta. Reprezentantii parcului estimeaza ca pana la finalul anului 2022, numarul persoanelor care vor opta pentru achizitia de bilete online va creste considerabil.
Pentru 2022, reprezentantii parcului au in plan sa investeasca aproximativ 300.000 euro din fonduri proprii, dar planuiesc si atragerea mai multor fonduri europene. Printre noutatile vizate anul acesta se numara realizarea unei serii de expozitii stiintifice si de amuzament, dar si reintoarcerea la evenimentele fizice, concerte si spectacole speciale in cadrul parcului, unde toata familia va avea parte de distractie.