Campania “Pay with blood” a castigat doua premii internationale

Campania „Pay with Blood”, derulata de UNTOLD Festival cu sprijinul McCann Worldgroup Romania si Institutul National de Transfuzie Sanguina (INTS) a castigat doua premii la cea de 22-a editie a Festivalului International de Publicitate Golden Drum, cel mai important eveniment de acest tip din Europa Centrala si de Est.

“Pay with Blood” a castigat premiile Silver Drum la categoriile New or innovative si Public Relations. Campania a fost creata pentru a incuraja donarea de sange si creșterea gradului de constientizare a nevoii reale de sange la nivel de tara. Ea s-a desfasurat la nivel national in perioada 14-28 iulie si a inregistrat un numar de peste 1500 de donatori. Sangele donat a salvat peste 3100 de vieti.

“Recunoaşterea internaţională obţinută la festivalul Golden Drum 2015 este o confirmare a faptului că inițiativa a fost una inedită care a atras atenția asupra nevoii reale de sânge în România. Am vrut să contribuim activ la creșterea numărului de donatori și, în același timp, să oferim fanilor o metodă unică de a-și plăti biletul la festival.

Uitându-ne și la numărul mare al celor care au ales să se alăture inițiativei suntem încrezători în potențialul de mobilizare existent la nivelul întregii comunități și suntem convinși că orice inițiativă de acest fel va fi suținută pe viitor de tinerii din România. Le mulţumim celor de la Institutul Național de Transfuzie Sanguină și McCann România pentru susţinerea pe care ne-au oferit-o în dezvoltarea acestei campanii“, spune Adrian Chereji, Director de Marketing și Comunicare UNTOLD Festival.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *