Reclame Archive
Reclama celor de CatMobile.ro merita toata atentia voastra! Nu-mi amintesc sa fi vazut o reclama romaneasca mai amuzanta ca aceasta. In caz ca nu stiti de ea, take a look:
Sa presupunem ca aveti o fiica. Sa mai presupunem ca aceasta fiica este chemata la o intalnire. Cum reactionati? Nu prea bine, nu-i asa? Mie imi place sa cred ca as face la fel ca Kevin Hart in reclama de ma jos:
“Te-ai saturat sa ramai mereu fara scobitori? Ti se rup mereu betisoarele de urechi? Te mananca nasul si nu stii cum sa scapi? Iti oferim solutia pentru toate aceste neplaceri intr-un singur produs:”
Se pare ca si germanii stiu sa faca reclame de Craciun lacrimogene. Nu stiu exact cum se intampla, dar de fiecare data cand urmaresc acest clip mai multi ninja invizibili incep sa taie ceapa in apropierea ochilor mei.
Cea mai buna reclama pe care am vazut-o in ultima perioada vine din… Ungaria! Nu stiu daca o sa va vina sa credeti sau nu, dar primarul unui satu de la granita cu Serbia (Ásotthalom – districtul Mórahalm, judetul Csongrád) s-a gandit sa le transmita un mesaj imigrantilor care vor sa intre ilegal in Ungaria.
Ce se intampla cand vorbesti cu accent? Unele cuvinte pe care le pronunti ar putea sa se auda diferit. De exemplu, atunci cand ai accent, “deck (punte, pardoseala)” s-ar putea transforma in “dick (penis)”, iar asta are sanse foarte mari sa-ti interzica reclama…
Cei de la Toyota au parte de o reclama pe care nu cred ca si-au dorit-o vreodata. La ce ma refer? La faptul ca gruparea extremista “Statul Islamic” (aka ISIS/ISIL) a organizat o parada cu 40 de masini Toyota Land Cruiser, care au purtat steagul negru al ISIS. Motivul paradei? Uciderea a 21 de egipteni.
Cat de penibila a ajuns publicitatea la noi in tara? Este suficient sa va uitati la clipul de mai jos si o sa aflati. Chiar sunt curios cine de la BestJobs a avut curajul sa aprobe o asemenea aberatie. Sa ne uitam la partea pozitiva, macar clipul este amuzant. Penibil, dar amuzant.
“Imi place publicitatea pentru ca imi place sa mint. In publicitate totul este asa cum ti-ai dori sa fie. Nu-mi pasa ca produsul nu va fi la fel ca in reclama pentru ca, intre momentul in care vad publicitatea si momentul in care cumpar lucrul respectiv, sunt fericit. Si asta e tot ceea ce vreau.
Mai jos gasiti una dintre cele mai amuzante reclame facute vreodata. In rolul principal: Steven Seagal. Spre surprinderea tuturor, Steven: 1. Nu bate pe nimeni (intentionat) 2. Zambeste (intentionat)
Omenirea trece printr-o perioada foarte proasta. Lupta pentru putere, lupta pentru “libertate”, lupta pentru suprematie… Acestea sunt doar cateva din motivele folosite pentru a ucide alti oameni. Ucraina, Irak, Coreea de Nord, Palestina, o mare parte a Africii si multe alte zone de pe planeta sunt pline de cadavrele celor care au fost omorati pentru
Cei de la Volkswagen au gasit o metoda foarte buna de a transmite un mesaj important: nu folositi telefonul in timp ce conduceti! Metoda? O gasiti in clipul de mai jos. Nu o sa va zic despre ce este vorba. Nu vrea sa stric farmecul ideii.
“De azi nu trebuie sa te mai intinzi ca proasta ca sa-ti faci un selfie de la distanta. Iti poti luxa umarul. Acum… exista un produs revolutionar: prelungitorul de mana! Cu prelungitorul de mana totul e mai usor. Prelungitorul de mana poate fi comandat si online de la prelungitoruldemana.ro. Cumpara acum un prelungitor de mana
Va mai aduceti aminte de Cele mai amuzante reclame interzise – Partea I? Ei bine, cu toate ca aceste reclame nu pot fi difuzate la televizor, partea amuzanta din ele le face sa-si atinga scopul: devin virale. Iata partea a II-a din seria “cele mai amuzante reclame interzise”:
Se spune ca britanicii joaca cel mai bine in rolul personajului rau. Dar de ce ai nevoie pentru a fi cu adevarat un personaj rau? In primul rand, trebuie sa suni diferit… sa vorbesti cu o elocventa care sa le arate tuturor cine este la conducere.
Japonezii au reusit sa ma suprinda intr-un mod foarte placut. Rina Takeda (protagonista) vrea sa distruga stereotipurile legate de genul unei persoane. Actrita japoneza de 22 de ani joaca intr-o reclama pentru Credit Saison, o companie de carti de credit din Tokyo, parte a campaniei “Use your head” (Foloseste-ti capul). In aceasta reclama, Rina ne
Cei de la Screen Junkies s-au gandit sa faca o compilatie cu cele mai bune amuzante reclame cu celebritati realizate in afara SUA. Printre celebritati: Nicolas Cage, Uma Thurman, Arnold Schwarzenegger, Leonardo DiCaprio, Ben Stiller, Harrison Ford. Unele dintre ele chiar sunt “criminale”:
Si eu care credeam ca nemtii nu au simtul umorului cand vine vorba de reclame. Cat de tare m-am inselat! Pe langa faptul ca au un simt foarte dezvoltat al umorului, germanii sunt si foarte creativi. Atat de creativi incat reclama de mai jos ridica foarte mult nivelul pentru magazinele locale care vor sa ajunga
Te-ai saturat sa vinzi hamburgeri/shaorma, sa speli wc-uri, sa faci curatenie, sa livrezi pachete sau sa fii sclavul unor corporatii? Perfect! Este timpul sa iti regandesti strategia de viata si sa te inscrii la facultate! Asta nu o sa te ajute cu nimic dar gandeste-te la partea pozitiva. O sa ai o diploma! Alte avantaje?
Se pare ca si suedezii se pricep la reclame. “Suedia este casa noastra. Muntii, padurile, distantele lungi, soarele, ploaia, intunericul, zapada si gheata. Asta ne inspira si ne provoaca atunci cand ne dezvoltam masinile. Salbaticia suedeza este mostenirea noastra si aici ne gasim puterea. Exact ca Zlatan Ibrahimović. Asa sarbatorim noi Suedia.”