Campari lanseaza Negroni Week, un proiect social deschis consumatorilor
Campari demareaza pentru prima data in Romania programul Negroni Week, un proiect global caritabil care aduce barmanii si consumatorii impreuna in numele unei cauze locale și globale. Timp de o saptamana, in perioada 4 – 10 iunie, fiecare Negroni savurat in locatiile partenere contribuie la donatia care va sustine proiectele din Romania si din strainatate.
In Romania, proiectul se afla la prima editie, sustinut de 24 de baruri, puburi si restaurante din Bucuresti, Constanta, Brasov, Iași, Focsani, Galati, Braila, Barlad, Satu Mare si Alba Iulia.
In perioada 4 – 10 iunie, locatiile partenere vor servi cocktailul clasic Negroni si retetele alternative Western Negroni si Sbagliato Negroni. Fiecare bautura savurata va deveni o forma de sustinere a unor proiecte locale si globale.
„Negroni Week a crescut exponențial în acești șase ani de la lansare. Suntem mândri că unul dintre cocktailurile emblematice nu doar pentru portofoliul nostru, ci și pentru valorile care definesc brandul Campari reușește să aducă împreună comunitățile în numele unui proiect caritabil. Ne bucurăm cu atât mai mult cu cât cauzele care le mobilizează nu sunt doar din comunitățile apropiate, ci oameni din toate colțurile lumii susțin rezolvarea unor probleme globale într-unul dintre cele mai simple moduri – savurând un Negroni. Avem convingerea că acest proiect își va găsi și aici susținerea și vom reuși să îl creștem cu fiecare ediție”, a declarat Andreea Neagu – Brand Manager Regional Gruppo Campari.