Tricou “de firma”? Nu, doar de promovare!
Inca de cand a luat nastere conceptul de promovare s-au cautat diverse metode din ce in ce mai eficiente de a aduce la cunostinta oamenilor detalii despre o afacere, un business, un produs, o promotie. Unele metode de promovare sunt vechi de mai bine de un secol, chiar daca in acele timpuri nu se punea accentul pe promovare ca acum, recunoasterea pe plan local sau national fiind suficienta pentru multi.
Exista diverse metode de a face publicitate si de a promova, iar de acest proces se ocupa in prezent agentiile de marketing si publicitate, una dintre acestea, si de asemenea una dintre cele mai cunoscute si mai bune de la noi din tara, este ALLPromo. Avand la indemana experienta, materialele si tehnologiile necesare, orice campanie ar realiza, se va bucura de succes. Cele mai importante si mai elocvente sunt materialele promotionale, diverse obiecte care pot fi oferite sau achizitionate de catre clienti. De la articole vestimentare pana la articole de birotica, gadgeturi sau jucarii, toate avand acelasi scop: de a face vizibil numele unui business si cu ce se ocupa acesta.
Articolele vestimentare pot fi destinate oricarei categorii de varsta si ambelor sexe, in functie de ceea ce promoveaza businessul respectiv. Acestea sunt preferate de multi clienti iar daca sunt purtate frecvent si in multe locatii, este imposibil ca si alte persoane sa nu primeasca mesajul si sa prezinte interes. Spre deosebire de un hanorac, o haina sau anumite incaltari, un tricou poate fi purtat in orice perioada a anului, iarna in interior. Si eu fac acelasi lucru, la locul de munca, chiar daca pana acolo mai am peste o haina mai groasa.
Aceste tricouri promotionale pot fi oferite ca si cadouri la achizionarea de produse sau servicii ale unei companii, pot fi puse la vanzare sau oferite angajatilor care se ocupa de promovare pentru a le oferi o vizibilitatea si mai mare. Exista asadar foarte multe variante in care pot fi folosite anumite articole promotionale. Cea mai raspandita metoda este desigur, asa cum deja am precizat aceea ca angajatii sa poarte tricouri cu logo-ul si numele companiei, ca in cazul magazinelor, supermarketurilor, depozitelor si pana la firme de transport sau curierat. Acest lucru ajuta si la crearea unei unitati mai bune in cadrul unui business, realizand astfel doua lucruri benefice pentru businessul respectiv.
Revenind la ALLPromo, toate aceste tricouri personalizate care pot fi utilizate ca si materiale promotionale sunt de cea mai buna calitate, materiale superioare, rezistente, elegante. Cel mai mult imi place sa pot tricouri cu guler, perfecte si pentru o tinuta casual si pentru una business-casual, la locul de munca dar si acasa sau tricouri cu maneci lungi, pentru anotimpurile mai racoroase. Fiecare dintre acestea pot fi usor personalizate, printarea fiind realizata prin cele mai bune si mai eficiente metode. In combinatie cu un alt articol vestimentar sau un accesoriu, impactul pe care il pot aduce este cu atat mai mare, garantand succesul unei promovari.