Romania All Inclusive – 2019
UNTOLD si NEVERSEA continua campania „Romania All Inclusive”. Organizatorii celor două festivaluri isi doresc să fie in continuare deschizatori de drumuri pentru turistii care vin pentru prima dată in tara si descoperă frumusetile ei prin prisma celor mai asteptate evenimente muzicale ale anului 2019.
De la munte pana in Delta Dunarii, campania „Romania All Inclusive” isi propune si in acest an sa transforme Romania in cel mai mare resort turistic din lume.
În parteneriat cu Ministerul Turismului, brățările de festival UNTOLD și NEVERSEA vor oferi, în perioada 07 iulie – 10 septembrie, reduceri sau alte facilități la peste 70 de obiective turistice importante din întreaga țară.
Pentru a putea promova turiștilor cât mai multe atracții ale României, și în acest an este disponibilă o platforma online atât pe untold.com/rai, cât și pe neversea.com/rai, unde pot fi încărcate în mod gratuit obiective turistice (castele, muzee, conace, complexe turistice de tip hotel-restaurant), singura obligație a operatorilor fiind de a oferi un beneficiu posesorilor de brățară UNTOLD si NEVERSEA 2019.
Toate obiectivele turistice care se vor înscrie în platformă vor fi promovate atât pe site-ul untold.com și neversea.com. Pe lângă beneficii și oportunitatea de a vizita aceste obiective turistice, organizatorii lansează și o provocare turiștilor. Toți cei care vor vizita aceste locuri cu brățara de festival, să posteze în social media, poze din locațiile pe care le-au vizitat și să folosească haștag-ul #rai2019. 5 dintre ei pot câștiga prin tragere la sorți, kit-uri de festival.
Mii de turisti straini au vizitat, in ultimii trei ani, obiectivele turistice inscrise in campanie: Castelul Bran, Muzeul Național Peles, Salina Turda, Sinagoga Neologa Zion din Oradea, Cetatea Oradea, Complexul Baroc Oradea, Muzeul National al Unirii Alba Iulia, Complexul National Muzeal ASTRA Sibiu, Bastionul Tesatorilor Brasov etc.