Noul timeline pentru paginile de Facebook

De cateva zile, noul timeline este disponibil pentru paginile de facebook. Incepand cu 31 martie acesta va fi obligatoriu, asa ca m-am decis sa-l “aplic” acum. Inca nu pot sa ma obisnuiesc cu el. Am trecut la timeline de vreo doua luni, pe profilul personal, si tot degeaba.

Despre utilizatori ce sa mai zic? Acelasi efect. Majoritatea au avut un soc cand au vazut schimbarea pe pagina de facebook.

Un singur lucru ma deranjeaza foarte tare: nu mai merge landingpage-ul. Avind in vedere ca nu pot sa fac nimic in privinta asta, m-am gandit sa-l modific pentru a fi compatibil cu cover-ul. Surprize, surprize!
Cover-ul nu are voie sa contina urmatoarele:

1. Preturi sau informatii despre achizitia de produse/ servicii (“reduceri de x%”, “promotii la x produse”)

2. Informatii de contact (site, e-mail, adresa companiei, telefon)

3. Nu au voie sa contina Like sau Share, sau ceva gen “Call to action”; exemplu: “Cumpara acum produsul X”

Asadar, nu mai poti sa incurajezi oamenii sa dea like/share unei pagini de facebook! De ce? Pentru ca ar fi prea usor si sa fim sinceri, gratis. De ce sa fie gratis cand cei de la Facebook pot sa profite de aceasta situatie? La ce ma refer? La Facebook Ads. Vrei sa cresti numarul de fani? Va trebui sa platesti!

4 Responses to “Noul timeline pentru paginile de Facebook”
  1. Calin March 7, 2012
  2. Mihai Motrescu March 7, 2012
  3. Daniel March 10, 2012
  4. LoccoChicco April 9, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *