General Motors renunta la Facebook Ads
Se pare ca reclama platita de pe facebook (facebook ads) nu este atat de eficienta precum se credea. Conform CBS News, cei de la General Motors vor renunta la Facebook Ads.
Motivul? Ineficienta anunturilor de pe facebook in vanzarea autovehiculelor companiei. Mai pe scurt, o conversie neobservabila/foarte slaba.
GM cheltuia in jur de 40 de milioane de dolari pentru diversele initiative de pe Facebook, dar doar 10 milioane erau folositi direct pentru Facebook Ads.
Avand in vedere ca GM al treilea cel mai mare advertiser din SUA, sunt foarte curios cum vor reactiona si celalalte companii.
5 Responses to “General Motors renunta la Facebook Ads”
Facebook ads este foarte bun pentru campanii care promoveaza trandaveala metode de a mai castiga un banut si alte soiuri de reclame care nu sutn automat destinate oamenilor seriosi! Desi seriosi suna un pic ciudat asta e adevarul! Isi cumpara cumva o masina noua un pusti de 20 de ani? I-o cumpara tati! Si tati nu cred ca pierde timpul pe facebook!
Parerea mea!
De acord cu tine. Problema este ca banii adevarati vin de la companiile mari. Daca acestea nu pot sa-si vanda produsele, nu o sa mai bage bani in facebook. Daca facebook nu mai primeste bani de la companiile mari, atunci o sa gaseasca alta metoda de monetizare.
In ultima perioada am observat ca o lasa mai moale cu inchiderea add-urilor ce nu respecta in tocmai termenii lor, insa in urma cu 2 3 luni taiau si spanzurau!
Are balta peste..daca a plecat unul, nu inseamna ca totul se duce pe rapa…
@Yamasha Daca nu sunt eficienti s-ar putea sa vedem schimbari mari in viitor.