E criza? Taiem de la client

In ultimele zile am “vizitat” de mai multe ori restaurantul meu preferat din Brasov. Concluzia (dupa cateva luni in care nu am mai fost pe-acolo)? Preturile au crescut, calitatea mancarii a ramas la fel de buna, numarul de clienti nu s-a schimbat semnificativ, cantitatea de mancare a scazut simtitor.

Peste partea cu pretul pot sa trec peste destul de usor. Este criza si pot sa inteleg asta. Relativ. Partea pe care nu pot sa o inteleg este reducerea cantitatii de mancare. Si nu ma refer la cateva zeci de grame. Nu. Cantitatea de mancare aproape s-a injumatatit in timp ce pretul a crescut. Nu era destul ca au crescut preturile? Mai tai si din mancare?

Am ramas dezamagit. Sincer. La o comanda de cartofi naturi ca garnitura, ospatarul a adus fix 5 cubulete de cartofi fierti in conditiile in care platesti pentru vreo 3-4 kg de cartofi. Halba de bere era cel putin dubla fata de ce ti se aduce acum… si aia umpluta 3/4 ca nu cumva sa bei prea mult. O sticla de apa plata la 0.75l costa 7,5 lei. Un suc de 0,33l este 4,5 lei. Si, pe langa aceste preturi, trebuie sa comanzi o portie dubla (in majoritatea cazurilor) ca sa te saturi.

Mie, cel putin, mi se pare o lipsa de respect pentru client. Pai asa se face?

2 Responses to “E criza? Taiem de la client”
  1. SorinJ August 30, 2012
  2. angel3110 August 30, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *