Social Media Summit Brasov – Prima editie
Pe 31 Mai, la Hotel Ramada, va avea loc prima editie Social Media Summit Brasov – summit regional despre retelele sociale si strategii sociale prin social media.
Atat pentru bloggeri, cat si pentru companiile din Brasov, este o mare oportunitate de a afla care sunt strategiile eficiente de promovare prin retelele sociale. Pe o piata ce numara peste 3 milioane de cititori de bloguri si mai mult de 2 milioane utilizatori de Facebook in Romania, social media este o alternativa (mult mai ieftina si, uneori, mai eficienta) la campaniile obisnuite de advertising.
Printre altele, o sa puteti afla raspunsuri la intrebarile: “Cum ar putea creste vanzarile prin pagina de Facebook?”, “Se poate o afacere promova in 140 de caractere?” sau “Ce asteptari au de la Social Media si cum folosesc companiile retelele sociale pentru pentru a se promova?”.
Eu si colegii mei din Social Media Brasov o sa participam la eveniment. Daca vreti sa participati tot ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti. Inscrierea este gratuita si se face prin rezervarea si confirmarea unui loc in sala.
Speakeri: Cristian Manafu, Alexandru Negrea, Vali Petcu, Victor Kapra, Ovidiu Eftimie, Cristina Bazavan, Tudor Popa, Nechita Gabriel si Marta Usurelu.
Programul evenimentului:
09.00 – 10.00 – Inregistrare
10.00 – 11.30 Conferinta 1: Social Media locala si relevanta
“Cat de importanta este crearea si consolidarea comunitatilor locale in social media pentru generarea unui ecosistem online regional care sa furnizeze continut relevant pentru publicul local si national. Metode prin care iti poti creste influenta in mediul online.”
11.30 – 12.00 – Pauza de cafea
12.00-13.30 Conferinta 2: Social Media pentru Companii
“Care sunt strategiile potrivite pentru a folosi la maxim oportunitatile oferite de social media pentru companii? Cum sa folosesti platformele cheie in social media pentru business-ul tau? Cum implici bloggeri intr-o campanie de marketing? Ce asteapta companiile de la social media?”
13.30 – 14.30 – Pauza de masa
14.30 – 16.00 Conferinta 3: Cum lucreaza bloggerii cu brandurile
“Cum folosesti brandul personal ca locomotiva pentru alte branduri? Cum transformi o pasiune intr-un blog de succes si, apoi, intr-un business? Capcana cifrelor – cat public sau ce public “livrezi” brandurilor?”