Te mai miri ca dai faliment ?

La intrarea in blocul in care stau era un afis in care se promova un serviciu. Pentru ca ma interesa, am sunat la numarul specificat (in afis) pentru a afla mai multe detalii. Am vorbit cu omul care se ocupa de afacerea respectiva si am stabilit ca o sa-l sun intr-o alta zi.

Dupa o saptamana am sunat din nou pentru a ma programa. Nu mi-a raspuns nimeni. M-am gandit ca am sunat la o ora nepotrivita sau ceva de genul, asa ca nu am insistat. Mai pe seara am mai sunat odata. Din nou nici un raspuns.

Si asa ajungem la problema : pai daca tu nu esti capabil sa raspunzi unui client la telefon, cum crezi ca o sa-ti mearga afacerea? Crezi ca eu o sa te mai sun vreodata in viata asta? Cu siguranta NU! Deja ai pierdut un client. Poate eu o sa le spun prietenilor mei despre afacerea ta si uite asa o sa mai pierzi niste clienti. Unde o sa ajungi? La faliment.

In Romania inca nu s-a inteles o chestie: daca nu iti respecti clientul, o sa-l pierzi ! Intotdeauna putem gasi pe altcineva care ofera acelasi serviciu!

8 Responses to “Te mai miri ca dai faliment ?”
  1. Mel September 27, 2011
    • admin September 27, 2011
  2. 'mnealui September 27, 2011
    • admin September 27, 2011
  3. Aliceee Traveler September 27, 2011
  4. radu September 27, 2011
  5. Bucur September 28, 2011
  6. StafidutZ September 29, 2011

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *