UNTOLD lanseaza campania Student de 10
Organizatorii UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzica din lume, continua campaniile de sustinere a performantei in educatie la toate nivelurile. Dupa succesul longevivei campanii ,,BAC DE 10”, UNTOLD extinde initiativa si prin ,,Student de 10”. Toti studentii din universitatile de stat care trec sesiunea de vara cu nota 10 au parte de intrare gratuita la UNTOLD, la concertele unora dintre cei mai indragiti artisti ai momentului.
Astfel, toți studenții de la universitățile de stat din România care trec sesiunea de vară cu nota maximă primesc un abonament gratuit de 4 zile la UNTOLD. Studenții de 10 își vor putea ridica brățara de acces, în baza unei dovezi, din zona de Acreditări a festivalului UNTOLD.
În plus, toți studenții care au promovat toate examenele din sesiunea de vară, vor putea achiziționa abonamentul UNTOLD cu un discount de 64 de euro. Absolvenții care doresc să fie răsplătiți pentru performanța lor, în cadrul campaniei UNTOLD, o pot face accesând link-ul http://untold.com/studentde10. Acolo vor putea completa formularul care îi va înscrie în campanie.
,,Kaufland România susține, răsplătește și încurajează performanța. Din acest motiv ne-am alăturat campaniei <<Student de 10>>. Ne-am bucurat să vedem că 250 de studenți cu rezultate deosebite au avut parte, datorită acestei inițiative, de o experiență memorabilă la Neversea. Astfel, ne bucurăm să venim în sprijinul tuturor tinerilor care își doresc să descopere vibe-ul special și de la UNTOLD.
În plus, ne-am propus să fim alături de studenți nu doar pe parcursul celor patru zile de festival, ci și pentru primii pași pe care îi vor face pentru parcursul lor profesional, oferindu-le acces la programe precum Kaufland Internship Experience sau Kaufland Trainee Program, și oportunități de joburi entry-level, cu numeroase beneficii, cum ar fi un program flexibil, pentru a se putea dedica în continuare studiilor.” – ESTERA ANGHELESCU, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România