Reclame Archive

Jaguar – It’s good to be bad

Cei de la Jaguar au avut o idee geniala. Au luat trei bucati actori britanici “bad boys/villains” si au facut reclama de mai jos. Actorii: Sir Ben Kingsley, Tom Hiddleston si Mark Strong. Nu cred ca are rost sa va zic ca m-as uita oricand la un film cu cei trei in rolurile principale. Nu

Se poate!

Am trait sa prind si ziua in care am fost placut impresionat de o campanie facuta la noi in tara. Se pare ca cei care au gandit campania chiar au dreptate. Se poate! “Nu se poate” e doar un fel de “va fi greu”. Învață la ce e important să renunți și află povestea celor

Cenzurat – Tanti AntiReclama

Clipul de mai jos contine cateva pareri amuzante despre reclamele romanesti. In vizorul celor de la Cenzurat intra chipsurile cu aroma de … mici! Pai ce, numai cei de la McDonald’s pot sa introduca micii in meniu? Nu! Si cei care fac chipsuri pot sa faca asta. Doar tot ei au inventat si chipsurile cu

Familia este importanta

Asiaticii ar putea castiga oricand premiul pentru cea mai lacrimogena reclama facuta vreodata. Ba chiar ar fi o competitie foarte mare. Toata ceapa din lume nu ar putea produce atatea lacrimi cate ar rezulta in urma vizionarii tuturor reclamelor thailandeze, de exemplu. O sa intelegeti ce spun dupa ce o sa urmariti reclama de mai

WestJet – Miracolul de Craciun

Craciunul este perioada in care si unele corporatii stiu ca este timpul sa ofere ceva inapoi comunitatii. Bineinteles, isi aduc aminte de asta doar o data pe an dar trebuie sa apreciem si acest gest. O singura zi pe an chiar si oamenii rai isi aduc aminte ca pot fi buni. Pacat ca nu raman

Kobe vs. Messi: The Selfie Shootout

Intotdeauna mi-au placut reclamele care reusesc cumva sa-mi trezeasca interesul. Stiti voi… acele reclame care nu te enerveaza si nu te fac sa schimbi canalul. Da, sunt foarte rare, dar mai apar si cazuri fericite. Un astfel de caz este si campania geniala realizata pentru Turkish Airlines:

Volvo Trucks – The Epic Split feat. Van Damme

Va era dor de Van Damme? Si mie! Se pare ca cei de la Volvo l-au convins sa apara intr-o reclama care sa demonstreze stabilitatea si precizia tir-urilor Volvo prin Dynamic Steering. Rezultatul? Un clip viral. Are aproape 2 milioane de vizualizari in numai doua zile. Cum a ajuns la aceasta performanta? Aflati singuri:

Ultimul cuvant

O reclama foarte … nici nu stiu cum sa-i spun. Stiu doar ca a fost extrem de greu sa ma uit pana la final pentru ca nu mai reuseam sa o vad clar. Imi lacrimau ochii din nu stiu ce motiv. Trebuie sa merg la un control si sa aflu motivul.

Family

Nu inteleg cum de fiecare data cand ma uit la o astfel de reclama cineva se trezeste sa taie ceapa langa mine. Inexplicabil… Si da, cei din generatia actuala ar trebui sa invete sa-si respecte parintii. Nu au nici cea mai mica idee prin ce au trecut parintii lor pentru a-i creste si pentru a

Father Voiceless – Thai Life Insurance

Armata de ninja taietori de ceapa care circula in zona ochilor dumneavoastra ataca din nou cu o alta reclama thailandeza de succes. Cam multe reclame de genul in zona respectiva. Incep sa cred ca thailandeza au un punct sensibil pentru astfel de povesti. Oricum, este foarte reusita si merita sa o vedeti:

Giving

“Giving” este genul de reclama pe care iti doresti sa o vezi, ceea ce nu se intampla foarte des in zilele noastre. De obicei, cand apare publicitatea, tot ce vrei este sa schimbi canalul. Mai rar sa iti doresti sa vezi o reclama dar o sa intelegeti motivul dupa ce o sa vizionati acest clip.