Creatorii UNTOLD si NEVERSEA au lansat emisiunea Provocare pe care
PRO TV aduce romanilor, in luna august, distractia la ei acasa printr-un nou format realizat pe plaja Neversea, de catre creatorii UNTOLD si NEVERSEA. ”Provocare pe care” este un format de vara, pentru toate varstele, cu adrenalina si suspans, ce va fi difuzat in fiecare duminica, de la ora 13:00, pe parcursul lunii august.
Show-ul este prezentat de Madalina Petre (Veve) si Sebastian Cotofana, care ii vor avea alaturi ca invitati permanenti pe DJ-ul Alex Parker, Valentin Luca – premiat de trei ori ca cel mai bun bartender din lume si Daniel Nicolaina – Piratul Problema si reporterul emisiunii. Gasca va provoca mai multe vedete la o joaca in echipa si la parcurgerea unor probe comice sau dificile intr-un platou de filmare construit pe plaja festivalului, special pentru aceasta productie.
Prezentatorii isi formeaza cate o echipa din doi concurenti pentru a se intrece in probele antrenante, iar fiecare joc are cate un punctaj. Provocarea extrema a fiecarei emisiuni o reprezinta saritura cu coarda elastica, de la 60 metri inaltime.
Elena Chiriac, Cristian Mitrea, Theo Rose, Jorge, Claudia Pavel, Otilia Bilionera, Augustin Viziru, Stefan Stan, Andrei Ciobanu, Ana Moga, Vali Barbulescu, Andreea Antonescu, Crina Abrudan, Ruby, Anisia Gafton si Catalin Cazacu sunt vedetele care au acceptat provocarea.
Cum vor reusi vedetele sa faca fata provocarilor de pe plaja Neversea, dar mai ales sa isi învinga frica de apa sau de inaltime, vom vedea in fiecare duminica, de la ora 13:00, doar pe PRO TV!
Related Posts:
- UNTOLD ales in top 10 cele mai mari festivaluri din lume
- UNTOLD si Neversea premiaza si in 2022 excelenta in educatie
- Voteaza UNTOLD si NEVERSEA in clasamentul TOP 100 FESTIVALS
- Data festivalului NEVERSEA 2024
- Record de participanți în a doua zi la Neversea
- UNTOLD ocupă locul 3 in lume
- Peste 278.000 de participanți la Neversea
- Elevii de 10 vor fi recompensati de organizatorii UNTOLD
- UNTOLD lanseaza campania Student de 10
- UNTOLD si NEVERSEA lanseaza campania "Student de 10"