Incredibila reducere
Primesc astazi un mail de la un site care se ocupa cu comercializarea de parfumuri. Titlul : “Hei, sfarsitul sezonului de lichidari din Ianuarie se apropie!”
Iata mesajul : “Pana pe 27 Ianuarie inca mai poti economisi la cumparaturile pe Aoro.ro. Ultimele produse din stocul pe care vrem sa il lichidam au reduceri de pana la 40% atat pentru parfumuri cat si pentru cosmetice.”
Cand am vazut reduceri de pana la 40% chiar i-am crezut asa ca am intrat pe site. Mi-am gasit un parfum care imi place si am intrat sa vad cat de mare e reducerea. Si mare mi-a fost surpriza !
Parfumul de 75 ml aflat la reducere avea pretul scazut de la 233 lei la … 224 lei. Va dati seama ? O reducere de 9 lei !!! Au scazut pretul cu 4% ! Ohh joy !!! Acum pot sa-mi iau doua ! (in caz ca va intrebati da, glumesc !)
La asa reduceri tot sa faci reclama !
@ Gerhald Da stiu ! Asa se intampla in Romania. In alte tari sunt mai discreti !
@ Gabi Sa fie sanatosi ! Mie mi se pare de rahat sa te lauzi cu o reducere de 4%. E penibil !
Pai asa e si cu reducerile din magazine. Scumpesc produsul cu 200 la suta si pe urma baga o reducere de 70 la suta. Oare cine iese in castig?
Partea proasta e ca cei de la Aoro.ro sunt fericiti ca i-ai injurat. Publicitatea negativa este tot publicitate.
eu am pus ochiul pe un parfum la pull and Bear…au scos ei unul,e numa 100 de lei
Chiar ca e mare reducerea. :)) Mai bine nu mai trimiteau mail.
@ Boogie Lipsea si o reclama la TV.
da e buna reducerea dar tot ies castiga mai mult
prin formularea reduceri de pana la 40% se intelege ca si 4% intra in calcul, matematic 4 fiind mai mic decat 40 😉
N-am contestat corectitudinea ofertei ! M-a impresionat incredibila reducere … de 4% . Daca tu ai aveai un magazin te-ai lauda cu o reducere de 4 % ?
probabil ca nu.. dar la fel de probabil existau, poate, si reduceri de 40%- a se lua in calcul chiar daca este unica din toata oferta- asa ca a se intelege ca produsul cautat de tine, in acest caz, nu facea chiar obiectul reclamei 😉 a nu se intelege ca “apar” magazinul sau strategia, doar ca sunt multe astfel de formulari ambigue in majoritatea presupuselor oferte 🙂
@ Joanna Sunt sigur ca existau si reduceri de 40%. Totusi, decat sa faci o reducere de 4% mai bine o lasi balta sau nu o mentionezi. Creeaza o impresie proasta.