Romtelecom: Dolce – decedat !
De foarte multi ani incoace apelez la / folosesc cu incredere serviciile Romtelecom. Acum 6-7 luni am facut si ultimul pas : m-am decis sa scot cablul din functiune si sa apelez tot la Romtelecom. Dolce de data asta.
Dupa ce operatorii Romtelecom m-au sunat de 1000 de ori sa-mi povesteasca despre acest serviciu, despre facilitatile pe care le am si despre faptul ca o sa-mi scada abonamentul la internet pentru ca sunt un client fidel, m-am hotarat sa schimb vechiul cablu cu Dolce.
Am ales abonamentul Dolce Star, 2 decodoare (asa se scrie ?) pentru ca am 2 televizoare si nu vreau ca ce vad eu intr-o camera sa se vada si in cealalalta. Fiecare cu gusturile lui …
In fine. Au venit domnii instalatori, si-au facut treaba…
Ce am observat :
1. Calitatea = foarte buna spre excelenta. Imaginea este foarte clara.
2. Canalul Dolce Sport : o gramada de meciuri din Champions League Live. Bucuria barbatilor.
3. Pretul foarte bun. Mai ieftin decat abonamentul vechi pe care il aveam + calitate mai buna. In plus 6 luni nu platesc abonament pentru ca am ales un contract pe 2 ani. Asa era oferta …
4. Desi la vant puternic sau furtuna Dolce cam murea isi revenea imediat. 6 luni nu am avut probleme.
Si acum problema. Ieri a fost o furtuna destul de serioasa aici. Un vant foarte puternic. Dolce a murit instant. No signal ! Ca si datile trecute m-am gandit ca o sa-si revina. Dar de unde … E mort de 2 zile. Pot sa-i fac si o slujba !
Am sunat la Asistenta tehnica in aceasi zi. Exista 2 numere :
– unul in Romtelecom fara plata
– unul privat cu plata
La cel fara plata astepti mult si bine pana iti raspunde cineva. Trebuie sa ai rabdare ….muuuuuulta rabdare !
La numarul privat ti se raspunde imediat, dar e cu plata. Si poti sa fii sigur ca operatorii vor trage de timp.
Am vorbit cu tipa de acolo si i-am explicat situatia. Raspunsul : in maxim 72 de ore o echipa Romtelecom imi va face o vizita.
Dezamagire maxima ! Trebuie sa stau 3 zile fara cablu desi il platesc ! De acum trebuie sa am emotii la fiecare intemperie ?
Daca se intampla asa de fiecare data cand ploua sau ninge mai serioas ce fac ? De mentionat faptul ca cei de pe Digi sau UPC nu au patit nimic dupa respectiva furtuna.
Mai stiti pe cineva cu Dolce ? Ei ce parere/probleme au ?
aveam eu dolce acasa. mi s-a intamplat si mie la fel, si am miscat de antena pana si-a revenit la pozitia initiala si si-a revenit. probabil e miscata din locul de unde primeste semnalul de la satelit.
Am incercat. Nu e asta. Semnalul e pe la 85 % . Calitate semnal insa 0. Cred ca a murit “chestia” din varful antenei. Trebuie sa ma apuc sa invat cum functioneaza o antena parabolica.
poi sa iti scada zilele care n-a mers frate asa e corect, banuiesc ca scrie si in contract ca daca mai mult de 18 dintr-o zi normala pe timp de zi nu merge serviciul, pe ziua aia nu platesti!
Habar n-am ! Nici nu ma intereseaza. Doar sa vina sa-l repare si sa nu se mai intample.
Pai cere un discount la abonament pentru perioada in care nu ti-a mers netul!
Nu imi e de discount. Eu vreau sa mearga ! Pentru asta l-am bagat, pentru asta il platesc.
Mai nimerit si pe mine cu Dolce la fel am tot de la Romtelecom,cablu telefon fix si internet.Sunt foarte multumit de internet si tel fix mai putin la cablu dolce.Cand ploua/ninge sau e furtuna pa ura si la gara…isi revine cand apare soarele :))
Cam asa era si pe aici. Numai ca de data asta nu si-a mai revenit.
72 de ore…cam mult
Enorm de mult. Daca era 24 de ore hai ca intelegeam, dar 72 de ore …
Nu se prea ocupa de probleme clientilor. Plus ca scapi greu de ei. De aia pierd clienti nonstop.
Daca nu o sa ia masuri vor avea multe de pierdut. La un moment dat se va raspandi zvonul ca nu sunt de calitate si atunci le va parea rau.
Romtelecom e pe craca .
Nu neaparat, dar cu Dolce mai au de lucrat !
recomand tot cablul cu fibra optica, pana se mai lucreaza la Dolece
Din pacate da. Mai au de lucrat la Dolce si mai ales la suportul tehnic !
Eu am Boom, tot un fel de Dolce. De vreo trei ani aproape. N-am prea avut probleme, per total, au fost mici intreruperi generate de vreme – de exemplu daca se aseaza zapada multa pe farfuria aia si acopera chestia din mijloc, pa, nu mai vezi nimic. Dar in cazurile de avarie au fost relativ prompti. Nu-mi amintesc sa fi asteptat 72 de ore. Pare cam exagerat. Oricum, nu merge sigur sa misti tu de antena, ca semnalul ala se obtine milimetric, si se verifica cu aparatul. Nu e ca antena blocului de pe vremuri 😉 televiziunea digitala ori e perfecta ori nu e deloc. Nu poti sa o ai cu „purici”
Aşa se întâmplă şi cu clicknet…când vine o ploaie mai serioasaă bam pică netu…
Cu Click Net chiar nu am avut probleme de cand mi-am schimbat modem-ul.
Eu am avut Boom, excelent ca semnal, dar foarte scump. Acum doi ani aproape am trecut pe Dolce si sunt foarte multumit. Ma refer la televiviziune. Singura chestie scumpa e netul, acolo am avut de suferit, fiind pe firma, basca mi l-au lasat la doar 6 mega, cica nu suporta cablul mai mult, desi contractul era semnat pentru 10 mega. In sfarsit, nu-ti recomand RDS decat daca e pe fibra optica…
Per ansamblu si eu sunt multumit. Acum insa, e mort de aproape 3 zile si astia de la suport tehnic inca n-au venit.
Eu am de la RDS, iar cand e furtuna afara se intrerupe putin ,merge putin mai greu, dar nimic altceva. Dupa 5 minute isi revine. Deocamdata a facut nici o schema, si sa speram ca nici nu va face.
Am Dolce acum si sunt foarte multumit.
Daca ai impresia ca 72 de ore e cam mult, treci pe Digi. La mine au venit dupa 3 luni sa-mi repare antena, timp in care renuntasem deja la contract si ma mutasem pe Dolce.
am dolce si..acum..merge foarte bine,DAR la inceput asa se intampla si la mine,mai ales cand e zapada multa..daca antena nu e la mare inaltime poti incerca si o misti foarte putin..:)..am noroc de tatal meu care i-a schimbat putin pozitia initiata,i-a pus un fel de protectie (din clastic) contra zapezii si apei si de vreun an nu mai am probleme 😀
am si eu tot dolce si surpriza!de 3 zile ma invoiesc de la servici ca cica domnii sunt pe teren.nu vin,desi cele 72 de ore au trecut si uite cum isi bat joc de noi fara nerusinare.am sa le fac o reclamatie mai sus poate asa or sa se linisteasca.pana atunci,ascultam la radio ca n-avem de ales.
Eu mi-am schimbat domiciliul si am aspteptat o luna si jumatate pana s-au deranjat sa vina sa-mi mute serviciile. Din pacate eram in perioada de contract si nu am putut rezilia contractul. Ma gandesc serios sa renunt la toate serviciile lor la anul cand expira.
Cu telefonul sau netul mai greu, dar oala o dai jos si o muti singur. Eu asa de bine m-am invatat incat la a doua mutare (la prima mi-a luat 2 ore sa reglez pozitia) am pus la ochiometru pe directie satelit si deja in casa mergea televizoru.
Cand e furtuna la Dolce sau Digi pica pentru ca au semnal slab, dar la Focus de exemplu nu a picat nici cand era apocalipsa de furtuna nici la zapada, la nimic. In plus cei ce fac instalarile le fac de mantuiala sa scape repede si de aia la prima sparcaiala se deregleaza. In mod normal dupa ce prinzi semnalul pe satelit mai stai pe “reglaj fin” o vreme pana obtii maximul posibil si de abia atunci fixezi definitiv, dar instalatorii nu fac asta decat daca le bagi ceva pe langa si nici atunci.
Data viitoare cand pica pune mana si misca tu de oala ca in cel mai rau caz pana vin ei tot nu o sa vezi nimic.
Cu antena am avut numai o problema in prima luna de cand am instalato cand mi-a cazut o tigla de pe acoperis si a rupt bratul la LNB rezolvand operatorul romtelecom in aceeasi zi gratuit. Antena e fixata bine si nu e afectata decat pe moment de ninsoare abundenta, spun asta pentru ca am dolce de cand a aparut, nici nu mai stiu exact. De cand romtelecom a angajat firme care se ocupa cu montarea si intretinerea antenelor e o bataie de joc dupa cum imi spun cunostiintele. Eu personal sunt multumit de calitate numai sa nu ai nevoie de echipe ca e bataie de joc.
fratilor voi sunteti fericiti!ascultati si va inchinati!din 15 august adica 3 luni jumate am facut migrarea de la akta la romtelecom si am optat si eu pt 2 receptoare.nici acum nu imi merge cel de al doilea.sun la ei vorbesc cu orele(nu exagerez)nu au numarul de cartela si nr receiverului in baza de date,eu le spun ca asta am ca ei mi l-au dat si spun ca nu se poate.ajung la disperare le spun ca nu fabric cartele si receivere si ca de la ei il am si platesc pt el etc si nimic…nici acum nu merge.istoria e mult mai incalcita,ca o concluzie ma cert cu nevasta ca nu sunt in stare sau ca nu vreau sa vada si ea altceva in afara de meciurietc…sunt disperat!mai bine era cu akta
Da, aveti dreptate si noi am patit la fel ,deoarece la numai o saptamana am ramas intr-un televizor si asteptam de o luna sa vina echipa de interventie. am solicitat un tip care a venit la o vecina sa-i schimbe si ei dupa bum pe dolce si m-a raspuns ca nu poate sa ma ajute.dar acum noi trebuie sa platim integral factura ,de ce ?ca ne-am uitat la ecranul cu purici al televizorului?Asa ceva nu ni s-a intamplat la bum.Cred ca mai bine ar veni sa ne deconecteze ca nu suntem multumiti de servicii.
am muscat si eu din momeala asta.am un contract din septembrie a.c…un singur receptor.de doua saptamani nu mai am semnal.dar nu din cauza antenei.am probat cu alta cartela si primesc semnal,,pe ecran am anuntzul cu nr.(4)cartela ne platita sau receptor fara tensiune mult timp.nu sunt in tzara si nu stiu ce sa mai fac.in fiecare zi trimit e mail si nimic.DOLCE-decedat
La mine, ce sa mai discutam, ca nu imi mai merge de la ultima ninsoare (08.02.2012 – de cand am pus cererea de solicitare reparare antena) pana astazi? Am sunat incontinuu, si astazi de ex, sa vina cei de la echipamente sa-mi regleze antena…s-o repare, sa ii faca ceva si nimic. la prima ninsoare cat a fost gerul, decodorul (un singur satelit cu 2 casete pt 2 televizoare – fiecare vede ce post doreste) a inghetat, no signal, dupa o sapt cand a iesit soarele s-a dezghetat, a iesit “soarele” si la televizoarele mele. S-a remediat. la a doua ninsoare… iar no signal… am sunat dupa ei pana azi.. si tot mi se spune ca trebuie sa vina acei domni care se ocupa de echipamente.. nimic.. Si am hotarat sa reziliez contractul pentru Dolce – romtelecom, il am din asta vara (bad choice) iar click net – romtelecom de 4 ani de care sunt multumita. Cata diferenta. Tocmai imi cautam o alta oferta pe net, pt tv satelit sau cablu tv si am vazut aceasta discutie despre DOLCE. Mare dezamagire si bataie de joc!!!!!!!! Apropo, locuiesc in Bucuresti :)))) Deci ganditi-va ce se intampla in provincie cu acest Dolce :)))))
am dolce de cind a aparut , in dec fac 6 ani si sint foarte multumit .in toti acesti ani o singura data am ramas fara semnal in timpul unei ploitorentiale de circa 20 min .nu acontat ca ploua , ninge ,viscoleste s-a vazut perfect! sincer sint foarte multumit fata de cablu !sa fiti atenti la instalare sa fixeze antena cit mai strins posibil si cit la mai mult adapost char si la nivelul solului dar sa nu aibe obstacole in fata! sa aveti semnal bun!!!
In primul rand doresc sa va multumesc in numele companiei ca unii dintre voi sunteti clienti Romtelecom ! Fie de Voce , Internet sau Televiziune prin Antena Dolce !
Va asigur ca datorita voua suntem cea mai mare companie din Romania de telecomunicatii !
Bucurati-va de servicile noastre apeland la numarul de telefon 0731736053 Catalin Dragan si pentru a beneficia de servicile noastre!
Catalin Dragan
reprezentant Romtelecom
Am renunţat la Dolce pe 25.09.2011 şi nici până acum nu au venit să-şi recupereze echipamentul. După ce i-am sesizat mi-au trimis o adresă prin care solicită să le predau echipamentul la cel mai apropiat magazin Romtelecom, în 30 de zile. Altfel mai plătesc şi penalizări. A venit să ridice echipamentul la o vecină şi le-am spus să-l ia şi pe al meu. Azis că nu are ordin de ridicare şi pentru mine. ACESTA ESTE ROOOOMTELECOMUL ! CU SEMNALUL aşa e :ploaie, furtună, zăpadă NU mai MERGEA!
Regret Boom,pentru profesionalismul lor si am profunde regrete cu privire la cei doi ani de contract cu romtelecom,pentru ca titrarea lor este minuscula, pentru ca banner-ul are scris clar doar dolce, iar ceea ce intereseaza de fapt clientul, este de asemenea minuscul.
Boom avea programul pe acelasi canal, pana a doua zi dimineata, sau, cel tarziu ora00 scris mare, clar,romtele.nu numai ca nu are la unele canale program,dar il are doar pe cel ce urmeaza imediat,apoi,cate un program,din alte canale.Asadar platesc mult,pentru foarte putin.In tara aceasta,oare trebuie sa piara tot ce este bun?
Fratilor !… pun toporul pe contract, pe recievere,si pe LNB ! Un reciever functioneaza,al 2-lea este blocat intr-o “masca” : “Va rugam asteptati!” . Operatorul de serviciu ma trimite scurt si sigur , la cablul scart … (am verificat totul de la LNB pana la tv dpdv cabluri si sunt ok! … nu e prima oara in cei 6 ani de dolce cand ma auto-depanez, deci ma pricep cat de cat) la al 2-lea telefon sunt programat pentru o interventie abia peste cel putin 8 (OPT) zile… Viva Grecia !
Pentru orice problema sunati la numarul 0762595680 lucrez la romtelecom,si va pot ajuta cu o schimbare de tehnologie care nu necesita antena!!
am terminat contractul de 2 ani la dolce variat am fost contactat sa-l prelungesc .mi s-a promis un pachet cu internet .telefon fara minute caci nu aveam nevoie si 80 programe dolce a venit a montat si dupa 2zile concluzia internetul merge bine telefonul i-l tin pentru a suna la deranjamente gratuit dolce numai 65 programe i-am sunat si ce credeti mi-a completat programele cu 6 programe xxxl/porno/care merge dupa ora 2 noaptea cand nevasta doarme caci in 40 de ani de casnicie le dam lectii iar restul de programe unguresti poate citeste si cineva de la dolce ca daca se aproba legea sa intrerupi contractul unilateral fara penalizari pa pa si un praz verde
Cea mai proasta companie de cablu!!! Cablul nu functioneaza cand bate vantul mai puternic (vara sau iarna, nu conteaza). Daca ploua sau ninge, nici nu mai vorbesc. Eram abonata la ei de multi ani, dar m-am saturat sa sun de fiecare data pt ca nu functioneaza. Nici la tara nu se intampla asa ceva 🙂 Asa ca luna aceasta voi incheia contractul si ma voi orienta spre alta companie.
Mentionez ca aveam pachet complet de internet, telefonie fixa si cablu tv*