Teapa Zara si H&M pe Instagram
Mai tineti minte tepele de pe Facebook? Acele concursuri in care “PRIMII 70.000 DE OAMENI CARE DAU LIKE” primesc “100 DE IPHONE-uri 5 -GRATUIT”. Ei bine, dragii mei, aceste concursuri/campanii de adunat like-uri/abonati s-au mutat pe Instagram.
Daca in trecut cei de “Telekom Romania” ofereau un iPhone 6 primilor 500 de abonati si “WizzAir Romania” dadea 2 bilete gratis catre orice destinatie primilor 5000 de abonati, acum se pare ca cei de la “Nike Romania” dau un voucher de 250 lei primilor 10.000 de abonati. Si nici nu a trecut mult timp de la teapa cu Nike, ca deja au aparut alte doua conturi fantoma care promit marea cu sarea: Zara si H&M.
Pe scurt, ambele promit vouchere de cumparaturi (300 lei/350 lei) primilor 10.000/15.000 de abonati. De parca o firma ar irosi 3.000.000/5.250.000 lei pentru urmaritori pe instagram. Dragii mei, aceste “concursuri” sunt tepe. Firmele nu au nevoie de abonati pe instagram. Si chiar daca ar avea, nu ar da premii de genul.
Conturile respective sunt false, voucherele nu exista, nu va da nimeni nimic fara sa castige ceva in schimb/mai mult decat au oferit.
[nggallery id=248]