Neversea lanseaza campania “S.O.S Cazino” Constanta
Organizatorii festivalului NEVERSEA alaturi de Primaria muncipiului Constanta demareaza azi campania “S.O.S Cazino”, campanie prin care initiatorii doresc sa puna in valoare aceasta cladire simbol a Romaniei dar si sa contribuie la procesul de salvare a cladirii.
Prima etapa din proiectul de reabilitare a capodoperei este conservarea, iar lucrarile vor incepe la finalul lunii Septembrie si vor fi finalizate pana pe 14 noiembrie.
S.O.S Cazino este o invitatie catre toti romanii care vor sa ramana in istorie printre cei care au contribuit la salvarea acestei cladiri. Fiecare doritor poate sa doneze incepand de astazi până pe 1 noiembrie pe site-ul www.neversea.com/sos-cazino. Pe langa initiativa acestei campanii, organizatorii Neversea vor dubla suma stransa din donatiile facute de catre public.
EDY CHEREJI, Director de Marketing și Comunicare NEVERSEA: „Pe lângă festival și pe lângă ceea ce oferim în cele patru zile, noi credem și în amprenta pe care vrem să o lăsăm în comunitate, dincolo de perioada festivalului. Ne-am dorit să fim inițiatorii dar și catalizatorii unei campanii care să pună în valoare orașul Constanța, iar obiectivul ales în acest sens este una dintre clădirile simbol ale României, Cazinoul din Constanța. Toți cei pe care îi leagă o amintire de această splendidă clădire pot contribui și împreună o putem salva. ”
DECEBAL FĂGĂDĂU, primarul municipiului Constanța: “Vreau să le mulțumesc celor de la NEVERSEA pentru implicare dar și persoanelor publice care au crescut în Constanța și care susțin această campanie. Sper ca prin ceea ce se naște astăzi, să reușim să atragem lângă noi cât mai mulți sustinători ai proiectului de salvare, conservare, restaurare și, în final, de redare a acestui simbol, Constanței și României.”
Si cei de la Kaufland Romania (partener de traditie Neversea) au decis sa se implice in campanie si au donat suma de 10.000 euro.
KATHARINA SCHEIDEREITER, CSR Manager Kaufland România: „La Kaufland România urmărim cu atenţie provocările cu care se confruntă societatea românească şi acţionăm ca un partener de încredere, responsabilitatea socială fiind parte din ADN-ul companiei noastre. Dorinţa noastră este ca prin aceste investiţii să schimbăm vieţile românilor în mai bine, să aducem speranţă acolo unde aceasta lipseşte. Cazinoul din Constanța este un simbol al litoralului românesc și al acestei ţări. Impresionaţi de povestea fascinantă a monumentului, ne-am decis să ne implicăm în conservarea clădirii. Kaufland România vă asigură: puteţi conta pe noi, vom fi aici şi mâine să consolidăm, să clădim, să ne bucurăm împreună de rezultate.”
Pentru a vedea din atmosfera de odinioara a cazinoului, organizatorii au pregatit pe neversea.com/sos-casino si o experienta 360 despre cum arata inainte si cum va arata dupa cladirea construita in 1910 si considerata o capodopera a stilul Art Nouveau in Europa.