CGS – Reprezentant clienti in limba engleza – AOL
Acum aproximativ o luna am fost cautat de cei de la CGS Brasov. Se pare ca mi-au gasit CV-ul pe ejobs.ro si m-au chemat la un interviu pentru postul de reprezentant clienti in limba engleza – AOL – English Support Specialist.
Interviul
I. Prima parte consta in sustinerea a doua teste grila: unul pentru limba engleza (42 de intrebari, din cate imi aduc aminte) si unul pentru cunostinte tehnice (20 de intrebari, parca).
Din cate am inteles, trebuie sa raspundeti corect la peste 30 de intrebari (la testul de engleza) pentru a trece mai departe. Testul pentru cunostintele tehnice nu este eliminatoriu pentru ca oricum o sa invatati lucrurile necesare la training.
Testul de engleza este foarte usor. Daca aveti cunostinte medii de engleza nu ar trebui sa aveti probleme prea mari. Testul de pe partea tehnic o sa contina intrebari referitoare la hardware, software gen: “In ce se masoara rezolutia monitorului?” sau “Un modem extern pentru conexiunea de dial-up are viteza maxima de…?”
Daca treceti de aceste teste, o sa sustineti un interviu in limba engleza cu recrutorul. O sa vorbiti maxim 5 minute cu el/ea si o sa raspundeti la cateva intrebari. Daca treceti si de acest test, atunci o sa ajungeti la interviul final cu team-leader-ul.
Odata ajunsi aici, nu prea mai aveti de ce sa va faceti griji. Dupa o conversatie scurta in engleza, team-leader-ul va decide daca va angajeaza sau nu.
Salarizare. Conditii
– 200 de euro in primele 6 saptamani de training
– dupa cele 6 saptamani => salariul creste la 220 de euro
– spor de noapte de 25% din salariul brut (se ia in considerare doar daca lucrati mai mult de 3 ore intr-o noapte)
– bonuri de masa – valoare aproximativa 200 de lei
– exista si bonusuri de performanta
– dupa 6 luni => salariul creste cu 20 de euro
– dupa 12 luni => mai exista o crestere de inca 20 de euro
– asigurare medicala
– salariul este platit mereu la data stabilita pe un card BRD (cei de la CGS au un contract cu BRD; trebuie sa aveti cont la BRD pentru a va putea primi salariul)
Dupa ce completati toate actele (contract de angajare, fisa medicala etc), o sa intrati in training.
Trainingul
Dureaza sase saptamani si este impartit in doua parti:
– primele trei saptamani se desfasoara in sala de training; un fel de laborator de informatica in care veti invata tot ce aveti nevoie pentru a putea face fata problemelor de la locul de munca
– urmatoarele trei saptamani se vor desfasura la locul de munca, unde veti avea pentru prima data contact cu apeluri de la clienti
– ore de desfasurare: 16.00 – 00.30 (in program sunt incluse sase pauze de cate 15 minute fiecare)
– va puteti invoi de training dar veti recupera fiecare ora pierduta la locul de munca
Despre locul de munca
In principiu trebuie sa raspundeti la telefon si sa rezolvati problemele americanilor care au abonamente la AOL: browser, internet si multe alte complicatii. O sa aveti parte de o gramada de surprize: clienti nervosi, clienti cu accent jamaican sau de alta provenienta pe care nu o sa il intelegeti, clienti trecuti de varsta de 80 de ani care nu stiu sa lucreze pe calculator etc
Nu aveti voie sa vorbiti urat cu clientii indiferent de cat de tare va injura. Convorbirile voastre sunt ascultate/monitorizate. Trebuie sa va incadrati intr-un anumit AHT (Average Hold Time – durata apelului). Daca AHT-ul este prea mare riscati sa fiti sanctionati si chiar concediati.
Din cate mi-au spus mai multi prieteni, nimeni nu rezista acolo mai mult de sase luni. De aici, probabil, vine si marirea de salariu dupa termenul minune.
CGS are o reputatie EXTREM DE PROASTA. Mai multe despre CGS gasiti aici si aici.
ar fi util sa va aruncati un ochi si pe undelucram.ro
pagiga dedicata CGS: