Asa se responsabilizeaza bloggerii

A fost odata ca niciodata, ca de n-ar fi fost unii ar muri de foame, o initiativa Piscot. Menirea ei? Sa-i responsabilizeze pe astia mici, bloggeri mai incepatori, care vor sa intre in atentia agentiilor. Sa-i invete cum sa piscotareasca mai bine. In caz ca nu v-ati prins, piscotareala e o arta. Trebuie predata de cineva.

Si uite asa, initiativa s-a bucurat de un real succes (zic unii) si a dat micutilor premii in valoare de nu stiu cati euro. Curios totusi, nu s-a mentionat nicaieri cati bani a castigat “initiativa” din “responsabilizarea” efectuata.

Si ca sa vedeti cum se face “responsabilizarea”, va prezint doar un mic exemplu. Ultima “campanie” a initiativei urmareste promovarea unui magazin online. Mecanismul este simplu: alegi o pereche de papuci de pe site-ul respectiv, iti dai cu parerea despre ei (pozitiv, de ce ii vrei), primesti papucii (in maxim 30 de zile), mai scrii un articol despre ei.

Curios. Trebuie sa scrii DOAR doua articole pentru o pereche de papuci. Ce fel de papuci? Unii care la un moment au costat 50 de lei, apoi 30 de lei la reducere (pentru ca nu ii cumpara nimeni), iar acum se dau GRATIS. Da, ati citit bine. Se dau gratis, dar cu o conditie. Trebuie sa te inscrii la newsletter-ul magazinului si sa comanzi ceva in perioada campaniei.

Asadar, in timp ce unii scriu doua articole pentru a primi o pereche amarata de papuci, altii ii primesc gratis (aproape). Frumos, nu? Responsabilizare maxima. Asa ii vom scoate pe toti micutii din foamea 2.0.

[nggallery id=14]

7 Responses to “Asa se responsabilizeaza bloggerii”
  1. Postolachi Dumitru March 20, 2012
    • angel3110 March 20, 2012
  2. Postolachi Dumitru March 20, 2012
  3. Teo Negura March 20, 2012
  4. ihearlights March 27, 2012
    • angel3110 March 27, 2012
  5. Pato Basil April 9, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *