Ce s-a intamplat la Social Media Summit Sibiu

Pentru prima oara in viata am participat la o editie Social Media Summit, mai precis cea de la Sibiu.

Despre ce s-a vorbit :

Zoso a vorbit despre influenceri adica despre acei oameni care pot face diferenta / care pot indrepta o campanie spre rezultatele dorite. De asemenea, Zoso a mai pus accent si pe faptul ca nu toti influencerii au si rezultate ! (un lucru care trebuie tinut minte)

In final ne-a prezentat o serie de exemple (pozitive si negative) de campanii din social media. (Negative : Chirila – Volvo ; Chivu – Bergenbier)

Chinezu a lansat Blogal Initiative, o initiativa 2.0 menita sa ajute la dezvoltare blogosferei locale si cu scopul precis de a-i ajuta pe cei care se vor implica sa se profesionalizeze.

– Georgiana Gheorghe, Corporate Communication Manger, Danone a prezentat un caz concret : o campanie desfasurata de Danone in Social Media (prima de acest fel : un concurs cu premii pentru bloggeri, facebook, twitter) si rezultate obtinute in urma ei.

Ruxandra Predescu a prezentat putin (pentru ca se grabea) Festivalul International de Teatru Sibiu si a remarcat prezenta slaba a informatiilor despre festival pe blogurile sibiene.

Eu chiar vreau sa scriu despre festival chiar daca sunt din Brasov.

– Mihaela Nicola, CEO, The Group : Social Media reprezinta foarte putin din piata de publicitate (momentan).

Din cate am observat reprezentantii companiilor sibiene care erau prezenti la summit au fost foarte dezamagiti pentru ca ei asteptau SOLUTII. Ceea ce nu inteleg ei este faptul ca nimeni nu o sa-ti dea nimeni solutii GRATIS pentru afacerea ta. La aceste conferinte poti sa primesti idei, exemple de afaceri de succes, exemple de campanii de succes care sa iti arate faptul ca SE POATE.

Solutia trebuie sa o gasesti tu, cel care ai afacerea respectiva pentru ca nimeni nu o cunoaste mai bine ca tine, nimeni nu stie mai bine decat tine ce vrei de la ea.

2 Responses to “Ce s-a intamplat la Social Media Summit Sibiu”
  1. Manuel May 12, 2011
  2. Val33ntyn May 13, 2011

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *