HEINEKEN Romania – o noua identitate vizuala
HEINEKEN Romania isi schimba identitatea vizuala. Incepand cu 1 Februarie 2012 se va folosi un logo nou ce cuprinde numele companiei HEINEKEN scris cu majuscule si completat de o stea rosie.
Noul design va face distinctia dintre logo-ul companiei si logo-ul marcii de bere Heineken, care ramane neschimbat.
„HEINEKEN s-a extins și s-a schimbat foarte mult în ultimii 10 ani, atât la nivel global, cât și local. Suntem mândri că facem parte dintr-o companie globală care a devenit mai vizibilă, mai internațională, mai diversă și în același timp, mai unită. Echipa HEINEKEN din România și echipele din toată lumea împărtășesc același spirit, aceeași pasiune, prin urmare, cu toții îmbrățișăm noua Identitate Vizuală, care ne defineşte ca fiind One HEINEKEN”, Andrew Quayle, CFO HEINEKEN in Romania.
Related Posts:
- UNTOLD UNIVERSE își pregătește expansiunea internațională
- A+E Networks EMEA devine Hearst Networks EMEA
- Peste 185.000 fani au participat la UNTOLD Dubai
- Discovery - Viagra: pastila care a schimbat lumea
- Sâmbătă are loc Noaptea Albă a Galeriilor Brașov 2023
- UNTOLD Dubai - Inna va urca pe scena principala
- DACRE STOKER, invitat special la Dracula Film Festival
- Sambata Imperiului Rosu – un maraton de lecturi…
- Wiz Khalifa și Lil Nas X, pentru prima dată în România
- Dino Parc Rasnov premiat de Tripadvisor