Cei de la Fulga isi recunosc greseala

In articolul precedent va vorbeam despre ce a patit Florenta in urma unei promotii Fulga. Mai pe scurt, este vorba despre asta: daca faceai cumparaturi in valoare de 10 lei (produse Fulga), primeai un card; daca razuiai acest card, trebuia sa castigi GARANTAT si INSTANT o cana cu vacuta sau chiar o jucarie cu vacuta Fulga de plus. In realitate insa, aveai sanse foarte mari sa primesti o insigna.

Bineinteles ca fetita ei a fost foarte dezamagita de aceasta intamplare iar acest lucru a enervat-o si mai tare. Nu era destul ca a fost mintita in fata, a mai trebuit sa isi vada si fata dezamagita. Solutia? A decis sa scrie despre aceste intamplari pe blogul ei personal. Intamplarea ne-a revoltat si pe noi, prietenii ei, asa ca am decis sa dam mesajul mai departe. Rezultatul:

1. Articolul Florentei “Fulga, o promotie care minte copiii” – 125 de share-uri pe Facebook, 5 retweet-uri si 8 share-uri pe Google +
2. Articolul meu Fulga – vacuta mincinoasa – 19 share-uri pe Facebook, 9 retweet-uri (pe Google + nu am o statistica)
3. Articolul lui Manu “Fulga: hai să mințim că așa se face marketingul” – 11 retweet-uri, 4 share-uri pe Google +, pentru Facebook nu am o statistica
4. Articolul lui Nico “FULGA – o minciună instant
” – 26 de share-uri pe Facebook, 8 retweet-uri, 4 share-uri pe Google + si 4 shareuri pe Linkedin
+ articolul “Fulga mincinoasă – episodul 2” – 4 share-uri pe Facebook, 7 retweet-uri, 2 share-uri pe Google + si 4 share-uri pe Linkedin
5. Articolul Alexiei “Fulga – o vacuta mincinoasa?” – 6 share-uri pe Facebook, 2 retweet-uri, 2 share-uri pe Google +
6. Articolul lui Marius Sescu “Promoție à la Fulga” – 6 share-uri pe Facebook, 5 retweet-uri, 3 share-uri pe Google + si 6 share-uri pe Linkedin
7. Articolul lui Laura “Dezbatere pe tema nesimţirii” – 10 share-uri pe Facebook
8. Articolul lui Octi “Fulga si promotia mincinoasa” – 4 share-uri pe Facebook
9. Articolul de pe PrinBrasov.com “Fulga face promoţii mincinoase prin Carrefour” – 5 retweet-uri si 3 share-uri pe Google +
10. Articolul lui Alex “O promotie de-ti merg fulgii” – nu am date
11. Articolul de pe G.C.M “Fulga – o vacuta mincinoasa?” – nu am date
12. Articolul lui S0ro “Fulga minte într-o campanie marca “Fulga mincinoasa” plină de minciuni de la Fulga” – nu am date

Astfel, in doar o zi si ceva, s-au scris 12 articolele care au avut (la ora la care scriu articolul, din datele pe care le-am avut la dispozitie): 195 de share-uri pe Facebook, 53 de retweet-uri, 26 de share-uri pe Google +, 14 share-uri pe Linkedin. Repet, este numarul minim de share-uri pentru ca nu am avut acces la toate datele.

Raspunsul celor de la Fulga nu a intarziat sa apara:
“Buna Daniel, In primul rand iti multumim ca ne-ai atras atentia asupra problemei legate de comunicarea campaniei Fulga. Mentionam ca nu am avut nicidecum intentia de a insela sau dezinforma consumatorii si am incercat sa fim cat mai expliciti in conceperea mesajului.

Ne cerem scuze daca situatia actuala a produs orice fel de inconveniente. Din respect fata de consumatorii nostri si pentru ca tinem cont de opiniile lor, dar si pentru continuarea campaniei in cele mai bune conditii, toate materialele campaniei din magazine au fost retrase si vor fi inlocuite.

Iti multumim inca o data pentru parerile tale, ne-au fost de mare ajutor. Speram ca aceste informatii te ajute sa clarifici situatia pentru tine si cititorii tai.”

Ei numesc intamplarea “problema legata de comunicare” dar macar si-au dat seama de greseala si au retras materialele. Dupa cum spuneam, Social Media are puterea sa schimbe unele lucruri.

5 Responses to “Cei de la Fulga isi recunosc greseala”
  1. SorinJ May 26, 2012
  2. Reclame Tv May 26, 2012
  3. Cristina May 26, 2012
  4. D-Petre May 26, 2012
  5. nooo May 27, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *