Serviciul clienti de la Orange

Acum o saptamana am sunat la Serviciul Clienti Orange pentru a ma informa in privinta achizitionarii unui Iphone 4S. Da stiu, m-am prostit dar am nevoie de un smartphone (dupa cum spuneam si in articolul Wishlist) asa ca m-am hotarat sa cumpar ceva foarte bun.

Asadar, am vorbit cu cei de la Serviciul Clienti si am descoperit ca, pentru a achizitiona un Iphone 4S la un pret promotional, trebuie sa-mi schimb abonamentul. Operatorul cu care am vorbit mi-a explicat ca acest lucru nu intra in atributiile lui, asa ca, m-a “programat” la un alt departament, la cei care se ocupa cu abonamentele.

La scurt timp am primit un mesaj de la Orange in care mi s-a spus ca voi fi contactat in cel mai scurt timp, IN MAXIM 15 ZILE! A trecut o saptamana si inca nici un semn de viata. Slabe sanse sa fiu contactat inainte ca termenul sa expire, ceea ce mi se pare extrem de trist. Oare cati angajati au cei de la Orange la departamentul respectiv, doi???

Morala articolului? Daca vreti sa achizitionati un telefon, sa modificati un abonament sau orice altceva, MERGETI LA UN ORANGE SHOP! Online sau prin telefon nu aveti nici o sansa sa rezolvati ceva.

13 Responses to “Serviciul clienti de la Orange”
  1. Boogie January 22, 2012
  2. Paul January 22, 2012
  3. Postolachi Dumitru January 23, 2012
    • admin January 23, 2012
      • Postolachi Dumitru January 25, 2012
        • admin January 25, 2012
        • Postolachi Dumitru January 25, 2012
        • admin January 25, 2012
        • Postolachi Dumitru January 26, 2012
  4. Roxy's blog January 23, 2012
    • admin January 23, 2012
  5. aiurea June 23, 2012
  6. angel3110 June 23, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *