Canalele PRO TV S.A vor fi scoase de pe Romtelecom Dolce
Mare stire, mare! Dupa razboaiele Intact vs. RDS-RCS si Discovery vs. RDS-RCS, cei de la PRO TV s-au gandit sa le forteze mana celor de Romtelecom cu programele lor de rahat. Scopul lor? Sa scoata cat mai multi bani. Rezultatul? La revedere, canale PRO TV S.A!
Din 3 ianuarie 2013, canalele Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, Acasa Gold, sport.ro, MTV si Pro TV International nu vor mai putea fi receptionate de abonatii Romtelecom Dolce DTH. Mare pierdere! Imi dau lacrimile de durere!
In decursul negocierilor incepute in luna septembrie, ROMTELECOM nu si-a aratat disponibilitatea de a plati pentru canalele PRO TV un pret care sa exprime valoarea corespunzatoare pe care canalele PRO TV o reprezinta in pretul platit de fiecare abonat ROMTELECOM.
“Succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazeaza in primul rand pe atractivitatea PRO TV si a altor canale romanesti, care determina intr-o proportie covarsitoare decizia de abonare. PRO TV face in fiecare an investitii masive in continut pentru a satisface asteptarile telespectatorilor. Este corect ca valoarea acestui continut, pentru care distribuitori precum ROMTELECOM obtin venituri din abonamente, sa se reflecte in pretul pe care furnizorii acestor servicii il vor plati de acum inainte PRO TV”, a declarat Anca Budinschi, Director General PRO TV SA.
Deci, Romtelecom nu si-a aratat disponibilitatea de a plati pentru canalele PRO TV un pret care sa exprime valoarea corespunzatoare pe care canalele PRO TV o reprezinta in pretul platit de fiecare abonat ROMTELECOM? Serios? Sa muriti voi in chinuri? De unde stiti pretul corect pentru rahaturile pe care voi le numiti programe? Succesul Romtelecom se datoreaza PRO TV? Incredibil!
Acasa TV: nu stiu daca m-am uitat la el 5 minute, cumulat, tot anul
Acasa TV Gold: Ce e asta?
sport.ro: Oh, da! Stiri de rahat cu Becali si wrestling. Mare pieredere!
MTV: acel fost canal de muzica
Pro TV Cinema: Nici nu stiu pozitia pe care e in grila de programe
PRO TV International: idem ^
PRO TV:acea televiziune care intrerupe reclamele cu filme; singura pierdere ar fi Vocea Romaniei, dar ne descurcam si fara.
Cei de la PRO TV S.A ar trebui sa inteleaga ca productiile lor telenovelistice de pe PRO TV nu valoareaza chiar asa de mult. Ne descurcam de minune fara voi.
P.S Celalalte canale cu care va mandriti sunt de rahat! Valoarea lor tinde spre zero! 😉
Totusi PRO este un brand, se uita si 5 milioane de oameni la ei… problema e cea referitoare la companiile de cablu…
PRO este un brand dar au pretentii prea mari. Pana la urma, in afara de PRO TV nu au cu ce sa se laude. De ce nu negociaza separat pentru fiecare program daca au asa de mare valoare?
Canalul PRO TV este un ”must-carry”. Deci, indiferent cum merg negocierile, chiar daca toate celelalte cad, PRO TV rămâne.
sal,
perfect de acord cu absolut toate caracterizarile facute programelor in cauza… problema e alta cei care au ca provider firma in caua poate nu gandesc ca noi…si nu au nici o vina… in fapt unii poate ca au un interes f mare sa urmareasca unul din canalalele trustului pro…atunci da e o mare problema… si nu e corect ca unii provideri sa le dea si altii nu de ce? ei bine pt ca in orase mici romtelecomul nu se baga peste rds sau upc si viceversa… adica dc 70% din bloc are rds ori upc asa mori cu cablul ala… ehhh…poveste veche tipic romaneasca …in rest la multi ani!:)
Au cerut de 3 ori pretul de pana acum :))
asadar am scapat de mamaruta :)) uraaaaaaaaa eu sunt pe dolce.
De maine apar canalele MEDIA PRO pe dolce