Neversea Beach si CEZ Romania lanseaza campania Green Challenge

Neversea Beach si CEZ Romania lanseaza, pentru al treilea an consecutiv, campania Green Challenge. Campania se desfaspara in perioada 16 iulie – 16 august 2021, iar de data aceasta, cei doi parteneri extind #provocareaverde prin competitia muzicala ,,CEZ Green Challenge”, disponibila pe platforma Neversea Beach.

Participantii vor avea ocazia sa castige o experienta unica pe plaja Neversea, in zona jocurilor si sporturilor de apa, sau un bilet la festivalul Neversea 2022. Pentru fiecare participant, CEZ Romania va dona energie 100% regenerabila unei scoli de muzica defavorizata din Oltenia.

Platforma este o oportunitate ideală pentru cei care vor să susțină energia regenerabilă și să contribuie la dezvoltarea acestei industrii axate pe îmbunătățirea ecosistemului.

 Cei care accesează platforma Neversea Beach și se înscriu la concurs în perioada 16 iulie – 16 august 2021 vor găsi materiale audio cu diverse sunete de instrumente și sunete de eoliene, înregistrate din Parcul Eolian CEZ. Cu ajutorul acestor sunete, fanii sunt provocați să facă piese pe care să le distribuie prietenilor. Melodiile cu cele mai multe aprecieri și reacții în mediul online vor câștiga experiențe unice la Neversea, pe plajă sau la festival.

Pentru fiecare participant la Green Challenge, Neversea Beach și CEZ donează energie 100% regenerabilă pentru alimentarea verde a unui liceu de muzică din Oltenia. Banii economisiți cu energia electrică vor fi folosiți în școală, pentru alte necesități identificate ale unității de învățământ.

După ce în anii trecuți Neversea a fost primul festival din țară alimentat cu energie verde, anul acesta organizatorii Neversea Beach vor alimenta plaja integral cu energie regenerabilă de la eolienele din Parcul Eolian CEZ, în cadrul campaniei Green Challenge. Campania este organizată cu scopul de a încuraja și susține sustenabilitatea în timp a mediului înconjurător și a energiei regenerabile. 

Leave a Reply

Your email address will not be published.