Vodafone Romania depune toate eforturile pentru a-i mentine pe romani conectati
Pe scurt, Vodafone Romania a mutat intreaga activitate de Customer Care in afara biroului, in smart working, pentru a-si proteja angajatii, iar Fundatia Vodafone isi uneste fortele pentru a contribui la sustinerea societatii romanesti in timpul acestei crize fara precedent.
La Vodafone depunem toate eforturile pentru a-i sustine pe toti clientii nostri, fie ca sunt companii, autoritati si departamente guvernamentale, institutii medicale, clienti rezidentiali, asigurandu-le conectivitate de cea mai buna calitate si serviciile de comunicatii de care au nevoie mai ales in aceasta perioada dificila.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania
Multe companii se bazeaza pe serviciile noastre pentru a asigura continuitatea afacerilor lor. Pentru cei care lucreaza de la distanta, este esential ca serviciile de conectivitate in banda larga si cele mobile sa ii sustina in tot ceea ce au nevoie sa faca. Ca furnizor de servicii critice de conectivitate si de comunicatii care sustin societatea noastra digitala, Vodafone Romania si-a activat Planul de continuitate a afacerilor si a implementat proceduri specifice pentru a monitoriza si asigura reactia rapida ori de cate ori este nevoie. Obiectivul nostru principal este sa servim cat mai bine societatea romaneasca in timpuri atat de dificile in felul in care Vodafone poate cu adevarat. Sunt foarte mandra de echipa noastra care lucreazăaneobosit pentru a face tot ce este nevoie pentru clientii nostri si pentru sprijinirea societatii romanesti
Incepand de acum doua saptamani, Vodafone Romania a intensificat sistemul de munca de acasa, adoptand acest model in toate functiunile de business in care acest lucru a fost posibil. In prezent, toti angajatii nostri din intreaga tara care isi desfasurau activitatea in birouri lucreaza de la distanta, inclusiv toate echipele de relatii cu clientii.
Angajatii nostri sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar sanatatea si siguranta lor sunt esentiale. In doar cateva zile am reusit sa mutam cu succes intreaga activitate de relatii cu clientii in afara biroului, in sistem de munca de acasa, mentinand, in acelasi timp, nivelul de calitate a serviciilor pentru clienti.
Ioana Mihailescu, Director Customer Operations, Vodafone Romania
A fost o provocare uriasa si reusita nu ar fi fost posibila fara efortul remarcabil si munca sustinuta a tuturor echipelor noastre, care au depus toate eforturile necesare pentru a trece la noul mod de lucru, continuand sa fie acolo pentru clientii nostri, fara intreruperi. Sunt foarte mandra de echipa noastra si profit de ocazie pentru a le multumi pentru dedicarea lor! Andreea, care raspunde apelurilor clientilor la *222, lucreaza in siguranta de la birou si, desi este primul serviciu de recunoastere automata a vorbirii din Romania, lucram intens pentru a-i adapta abilitatile la noile cerinte ale clientilor nostri.
Vodafone a luat masuri de protectie si de preventie pentru angajatii din magazine. Acestea raman deschise, cu pastrarea stricta a distantei sociale si aplicarea practicilor de sanatate si siguranta. Astfel, am redus deja programul in magazine la 6 ore pe zi. De asemenea, am implementat accesul restrictionat in magazine, cate o persoana pentru fiecare agent disponibil. Indicatori de podea cu distanta de siguranta care trebuie respectata au fost montati in reteaua de magazine. Toate modificarile programului de lucru al magazinelor Vodafone Romania sunt disponibile la: https://www.vodafone.ro/magazine-vodafone/index.htm.
Echipele de teren – tehnicieni, echipe de mentenanta si instalari – in special cele care lucreaza direct cu clientii, au primit echipament de protectie si au fost instruite cu privire la actiunile preventive pe care trebuie sa le ia pentru a se proteja pe ei si pe clienti.
In timpul acestei crize fara precedent, Fundatia Vodafone Romania isi continua misiunea de a contribui la sprijinirea societatii romanesti prin mai multe initiative in parteneriat cu Guvernul si alte autoritati, precum si cu organizatii non-guvernamentale.
- Astfel, Fundatia Vodafone Romania a sponsorizat achizitia unei masini de testare si a 5,000 de teste pentru centrul de triaj din Arad, care vor fi folosite de Spitalul Judetean Arad, DSP (Directia de Sanatate Publica) si ISJU (Inspectoratul Judetean pentru Situatii de Urgenta) pentru a testa oamenii care vin in Romania prin punctul de frontiera Nadlac.
- De asemenea, Fundatia Vodafone Romania a cumparat echipament medical pentru Spitalul Marie Curie, constand in 100 de inhalatoare individuale pentru sectia de neonatologie, 50 pompe de aer, 5 purificatoare de aer pentru suprafete mari si 5 mini-inhalatoare.
- Copiii si profesorii din zonele rurale pot continua activitatile educationale online, intr-un mod eficient si interactiv, prin intermediul platformei educationale digitale, oferite de Fundatia Vodafone Romania in cadrul programului Scoala din valiza. De asemenea, Fundatia Vodafone Romania a incheiat parteneriate cu CISCO, IBM, si World Vision pentru a oferi licente Webex gratuite profesorilor timp de 180 de zile. Cu ajutorul acestei platforme, profesorii pot sustine cursuri in timp real, prin video-conferinta, cu toti elevii prezenti, chiar daca sunt la distanta. In plus, pe 23 martie, profesorii care doresc sa invete cum sa isi tina cursurile online pot participa la un webinar gratuit, in care profesorii inscrisi deja in programul Scoala din valiza isi vor impartasi cunostintele.
- Fundatia Vodafone Romania sustine, de asemenea initiativa Cumparaturi la usa ta (Shopping at Your Door), dezvoltata de Asociatia Geeks for Democracy, prin care voluntarii pot ajuta persoanele in varsta si alte persoane aflate in carantina aducandu-le alimente si medicamente. Fundatia Vodafone Romania a contribuit prin furnizarea unui mini Call Center, precum si a telefoanelor si serviciilor de comunicatii care permit voluntarilor sa preia apeluri.
- Impreuna cu ING Bank si Fundatia Romano-Americana, Fundatia Vodafone Romania sprijina 6 noi solutii digitale dezvoltate de Code4Romania si derulate in parteneriat cu Guvernul Romaniei si cu Autoritatea pentru Agenda Digitala a Romaniei (AADR). Prima este website-ul stirioficiale.ro, o platforma menita sa adune intr-un singur loc toate informatiile oficiale emise de autoritatile romane despre criza COVID-19.