Scopul cluburilor
Probabil ca unii dintre voi stiu asta deja, dar sunt sigur ca sunt destule persoane care inca nu s-au gandit la scopul pe care il au de fapt cluburile. In caz ca nu v-ati prins, scopul acestora nu este divertismentul clientilor. Nici pe departe. Ca orice afacere, scopul unui club este acela de a face profit. Cum poate face profit un club? Simplu. Prin vanzarea de alcool la SUPRAPRET si, uneori, prin vanzarea biletelor de acces/rezervarea meselor.
Ce mi se pare amuzant? Foarte multi barbati au impresia ca o sa isi “gaseasca jumatatea” fix acolo. Serios? Vreti sa gasiti iubire in club? Ce se intampla cand intri in club? Vezi o femeie relativ frumoasa, dar iti este frica sa o abordezi. La aceasta frica, bineinteles, contribuie si o alta serie de factori.
Pentru a vinde cat mai mult alcool, majoritatea cluburilor sunt facute in asa fel incat sa induca o stare cat mai mare de anxietate: muzica data foarte tare, ingramadeala, intuneric, lumina ciudata, foarte putine scaune/mese. Ce faci ca sa te “relaxezi” intr-un astfel de mediu? Ce faci cand ai nevoie de curaj pentru a aborda pe cineva? Iti cumperi ceva de baut! Dar dupa cum v-am spus, alcoolul din cluburi, uneori de contrabanda sau homemade dar cu eticheta falsa, este de cateva ori mai scump decat costa in mod normal.
Cum atrag cluburile cautatorii de dragoste/sex? Uneori pun poze pe paginile lor de facebook cu tot felul de femei frumoase pentru a atrage barbatii, alteori cheama tot felul de trupe celebre (magnet pentru femei) pentru a promova clubul. Desigur, nu trebuie sa uitam si de clientele false menite sa scoate cat mai multi bani de la naivii care s-au gasit sa mearga la agatat fix acolo.
Ce ar trebui sa intelegeti din ce v-am spus:
1. Nu o sa va gasiti niciodata “jumatatea” intr-un club.
2. Sansele voastre de a agata ceva intr-un club sunt foarte mici.
3. Nu le cumparati femeilor de baut. Este cea mai proasta abordare posibila. Majoritatea nu sunt interesate de voi, dar nu o sa refuze niciodata bautura gratis. Ati citit povestea cu clientele false din club, nu-i asa?
4. Clubul este construit special pentru a va induce o stare maxima de anxietate. Scopul cluburilor este de a vinde cat mai multa bautura.
5. Chiar daca se intampla sa agati pe cineva, a doua zi s-ar putea sa ai surpriza ca cea de langa tine sa nu se semene deloc cu cea pe care ai crezut ca ai cucerit-o in club. Bautura s-ar putea sa fie motivul pentru aceasta confuzie.
6. Nu mai arunca bani degeaba in club. Ma indoiesc ca o sa te distrezi atat de tare pe cat crezi acolo. Ai putea sa faci altceva cu banii respectivi. Uita-te la fetele barbatilor cand pleaca din club. Cati dintre ei crezi ca s-au distrat cu adevarat?
Related Posts:
- Daniel Jones te invata sa scrii o poveste de iubire
- Cum să le prelungești viața căștilor tale wireles?
- Culinaria Banatica
- Cateva mituri populare despre sloturi
- YouTube se incarca greu
- Galeria terapiilor pentru copiii cu nevoi speciale
- "Klaus și Barroso" se filmează în București
- Peste 80 000 de oameni au luat parte la District23
- UNTOLD participa la Festivalul Brazilor de Crăciun
- Trooper anunță programul concertului simfonic
Cluburile sunt o mare pierdere de vreme. O seara cu prietenii la un restaurant bate orice seara de club.
Scopul cluburilor este sa faca bani. Si atat. Chiar crezi ca da cineva doi bani pe distractia clientilor?
Sunt mai mult ca sigur ca nu.
Cluburile incep sa mi se pare o mare pierdere de vreme. Probabil incep sa imbatranesc si eu. :))
E si distractiv clubul. Acum depinde si cu cine mergi acolo. Cu un grup de prieteni o noapte de club poate sa fie interesanta.
Scopul lor? Sa faca bani. Doar e o afacere, nu?
Nimic nou. Dar te poti distra oriunde, chiar si in club. Depinde cu cine mergi acolo.
Eu evit cluburile. Cred ca am imbatranit dar nu mai gasesc nimic interesant la ele. Nu imi vine sa cred ca eram asa de pasionata in trecut.
Toate afacerile au ca scop final profitul…
E amuzant cand prietenii mei merg la agatat in club. Nu stiu daca macar unul din ei s-a intors vreodata fericit de acolo.
Au si cluburile partea lor buna… pana incepi sa te plictisesti de ele.