De ce sa aveti fotografii profesioniste ale produselor pe retelele de socializare

Pana nu demult, se spunea ca retelele de socializare serveau doar comunicarii intre prieteni. Acest lucru nu mai este adevarat. Astazi este posibil sa implementam o strategie de marketing oe o astfel de retea. Dar pentru ca acest lucru sa se intample, este necesar sa aveti o anumita cantitate de continut evidentiat si care sa fie in conformitate cu tendintele retelei. Iar accentul va fi pus pe fotografii de produs si poate chiar lifestyle.

Pentru asta, trebuie sa alegeti un studio foto Bucuresti profesionist, care sa va ofere acele fotografii care vand. Si totusi, de ce sa aveti fotografii de produs de calitate pe retetele de socializare?

Pe retelele de socializare, continutul vostru poate fi pus intr-o lumina proasta, mai ales de cel al concurentilor. Deci, trebuie sa iesiti in evidenta. Si ce ar putea fi mai bun si, prin urmare, mai identificabil decat propriile produse afisate cu ajutorul unor fotografii de top?

Prin urmare, este foarte important sa le evidentiati, in cel mai bun mod posibil printr-o fotografie de produs dedicata, care va va permite sa le prezentati, sa le puneti intr-o lumina favorabila si sa le contextualizati utilizarea.

De asemenea, este important sa va focalizati pe brandul si utilizarea in care se incadreaza produsele.

Prin urmare, exista doua tipuri de fotografii si trebuie combinate, deoarece fiecare tip de fotografie are scopul sau: fotografii tipice de produse si fotografii de tip lifestyle, prin care sa se evidentieze mediul sau modul in care se utilizeaza produsul respectiv.

Marele avantaj al fotografiei de produs este acela ca va va aduce cumparatori. Pentru asta, nu evitati retelele de socializare principale. Aici fotografia poate fi de mai multe feluri: carusel Facebook, story pe Instagram si asa mai departe.

Poate fi o fotografie de „textura”, adica prezinta textura produsului, sau printr-un prim plan, de exemplu pentru un produs cosmetic, prin evidentierea continutul tubului sau recipientului.

Marele avantaj al acestui tip de continut este asigurarea ca cel interesat sa cumpere va sti la ce sa se astepte. Prin urmare, este deosebit de utila aceasta fotografie de produs si ca parte a unei strategii de vanzare pe retelele sociale.

In cele din urma, poate fi o fotografie de „contextualizare”: situarea produsului intr-un univers anume. Acest lucru este util in special pentru un produs de uz zilnic, de exemplu o geanta, bijuterii, produse cosmetice, haine. Acest lucru face posibila proiectarea utilizatorului in situatia respectiva, imaginandu-si produsul in propria viata de zi cu zi.

Sa nu uitam de avantajul captivant al fotografiei de tip lifestul. Aceasta fotografie va permite sa prezentati universul in care se incadreaza brandul si spune multe despre valorile promovate.

Mai putin comerciala decat fotografia de produs, poate creste adesea implicarea comunitatii careia va adresati si permite astfel cersterea numarului de clienti si, implicit a vanzarilor.

De asemenea, va transmite fluxul Instagram, Facebook sau Pinterest si va va permite sa modificati continutul.

In ciuda a ceea ce s-ar putea crede, fotografia de produs este adesea mai putin costisitoare de produs decat orice alt tip de continut, precum un videoclip de exemplu.

Intr-adevar, nu implica nevoia de a recurge la manechine. Uneori necesita mai putina pre-productie si / sau post-productie. Dar,daca este realizata de fotografi profesionisti, intr-un studio foto precum Photowire, din Bucuresti, atunci veti vedea diferenta.

Cu ajutorul acestui studio foto veti putea sa obtineti acele fotografii demne de retelele de socializare de tip Facebook sau Instagram. Trebuie sa tineti cont de faptul ca cei care doresc sa cumpere produsele va vor taxa daca nu au parte de prezentari in imagini adecvate ale produselor dorite.  Ei vor cauta intotdeauna magazinul cu cea mai frumoasa prezentare, pentru ca ii av atrage si le va oferi o idee apropiata de realitate despre cum trebuie sa arate acel produs. Asa ca, merita din plin sa realizati cu ajutorul unui studio foto profesionist acele fotografii de produs, pe care sa le puneti pe contul vostru.

Leave a Reply

Your email address will not be published.