“Promovarea” online

In timp ce unele persoane se chinuie sa-si promoveze afacerile prin campanii online, agentii de publicitate, concursuri, social media, altii fac ceva de genul:

“Am un client ce doreste sa cumpere 10 advertoriale pentru un director web pe care vrea sa-l promoveze. Advertorialele vor contine 1 link, minim 200 de cuvinte, iar page rankul (foarte foarte important) trebuie sa fie minim 2. In cazul in care aceste cerinte sunt atinse, oferta pe care clientul meu este dispus sa o faca este de maxim 1.5 euro per advertorial. In cazul in care siteurile au PR mai mare, oferta poate creste pana la maxim 2.5 euro per advertorial.”

Asadar, daca indepliniti conditiile veti primi un bidon de suc sau o mentosana. Cu putin noroc (si un PR mai mare) puteti sa primiti chiar DOUA bidoane de suc sau o shaorma plus mentosana (la alegere).

Pe mine “oferta” m-a dat pe spate. Imi doream de atat de mult timp o shaorma si o mentosana… Acum pot sa mor fericit.

10 Responses to ““Promovarea” online”
  1. Caboose February 11, 2012
  2. angel3110 February 12, 2012
  3. Bucur February 12, 2012
  4. Caboose February 12, 2012
  5. angel3110 February 12, 2012
  6. Caboose February 12, 2012
  7. angel3110 February 12, 2012
  8. Postolachi Dumitru February 13, 2012
  9. V.O.Sarb February 14, 2012
  10. Roxy's blog February 14, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *