“Promovarea” online
In timp ce unele persoane se chinuie sa-si promoveze afacerile prin campanii online, agentii de publicitate, concursuri, social media, altii fac ceva de genul:
“Am un client ce doreste sa cumpere 10 advertoriale pentru un director web pe care vrea sa-l promoveze. Advertorialele vor contine 1 link, minim 200 de cuvinte, iar page rankul (foarte foarte important) trebuie sa fie minim 2. In cazul in care aceste cerinte sunt atinse, oferta pe care clientul meu este dispus sa o faca este de maxim 1.5 euro per advertorial. In cazul in care siteurile au PR mai mare, oferta poate creste pana la maxim 2.5 euro per advertorial.”
Asadar, daca indepliniti conditiile veti primi un bidon de suc sau o mentosana. Cu putin noroc (si un PR mai mare) puteti sa primiti chiar DOUA bidoane de suc sau o shaorma plus mentosana (la alegere).
Pe mine “oferta” m-a dat pe spate. Imi doream de atat de mult timp o shaorma si o mentosana… Acum pot sa mor fericit.
Nu prea sunt de acord în mică parte cu ceea ce ai scris, fiindcă dacă nu oferi, adică să-i expui și individului siteul iei banii degeaba. Poate nu intră nimeni la individ și atunci el pierde.
Dar sincer să fie eu pentru 2 euro n-aș scrie nici măcar un titlu, nu ofer nimic fiindcă sunt mega celebru (se știeee) și nu îmi las munca călcată în picioare după câteva sute de articole și enorm de multă muncă, am pretenții destul de mari mai ales acum când am adunat o echipă cu care să facem o altă treabă.
@Carboose Nu cred ca ai inteles ironia din articol.
e prea putin,pentru un adv se ia cam 5 euro per 150 cuvinte.Ce vrea el e prea putin…
@angle3011 Nu cred că ai înțeles ceea ce am explicat eu în materie de cerere și ofertă.
@Carboose Eu am inteles foarte bine dar hai sa ne gandim putin. Ce pretentii poti sa ai ca advertiser cand oferi 2-3 dolari? Sunt bloggeri care pot sa ofere expunere dar iti dai seama, totul costa.
Si in plus, pe respectivii ii intereseaza doar PR-ul.
@angel mă bucur că-mi pocești numele de fiecare dată 😀 eu am înțeles perfect care este ideea ta și cred că ai foarte mare dreptate, dar trebuie luat în calcul că poate unii nu au la fel de mare expunere și alte chestii. Problema e că nu doar PR trebuie luat în calcul și numărul de linkuri, mai contează și calitatea articolului plus alte lucruri. Nu vreau să crezi că eu încurajez bloggerul să se vândă pentru un mentosan, dacă a scris din pasiune până la momentul ofertei poate refuza liniștit mentosanul că n-o să-l îmbogățească.
@Caboose Scuze pentru pocirea numelui. Nu stiu de ce vedeam eu “R” in el.
Cat de prost poti sa fii ca si client cerand PR minim cand pagina advertorialului va avea zero din start… restul e can-can… la mine un advertorial pleaca de la 100 USD in sus… si pana acum mi-a mers binisor… ca sa nu spun spre foarte bine…
100 USD si totusi prima pagina e plina de anunturi profitshare “moca” de la emag
Ma mir cum de n-a zis 1,49 pe advertorial :))