Investești sau risipești cu Google AdWords și Facebook Ads?

Fenomenul publicității în Google AdWords a luat amploare în ultimii ani și aproape oricine face comerț online se bazează în mare măsură pe publicitatea plătită în rețeaua de căutare Google. Cu toate acestea, deși platforma AdWords este accesibilă oricui, există diferențe foarte mari între modurile și stilurile de administrare a campaniilor publicitare în AdWords – diferențe care te fac să investești cu succes sau, dimpotrivă să-ți risipești bugetul fără rezultate notabile.

A fi sau a nu fi clientul unei agenții PPC…

Colaborarea cu o companie specializată în campanii Google AdWords te poate scuti de pierderea de timp și de bani. Dar și în cadrul unei colaborări cu o agenție, e nevoie să urmezi niște reguli pentru a te asigura că lucrurile vor merge în direcția bună.

  • Asigura-te ca agenția care ți-a preluat contul înțelege foarte bine obiectivele tale de business. Știe ce așteptări ai de la o campanie.
  • Agenția a înțeles foarte bine natura serviciilor sau produselor tale, până în cele mai mici și subtile detalii.
  • Agenția a schițat un plan de acțiune personalizat înainte să semnați un contract de colaborare.

În Facebook, în schimb, modalitățile în care se poate face publicitate variază atât de mult, de la un simplu “boost post” accesibil oricui, la campanii foarte complexe, care folosesc date statistice multiple pentru a crea campanii foarte bine targetate, cu anunțuri publicitare servite exact acolo unde șansele lor de succes sunt maxime.

Dacă vrei să-ți promovezi afacerea în Facebook, e aproape imperativ să apelezi la profesioniști, ca să depășești faza de popularizare a unor postări pe pagina de Facebook și să accesezi tipuri mult mai complexe și mai avansate de campanii, pe care te poți baza dacă vrei să vinzi mult și constant.

O agenție de publicitate specializată pe Google AdWords și Facebook Ads, cum e EpicAds, poate să te ajute să integrezi cele două platforme într-o singură soluție de promovare, sau să te ajute să te decizi pentru care platformă să optezi, cu argumente testate și solide.

De exemplu, vei fi îndrumat spre AdWords dacă ai servicii sau produse care rezolvă o nevoie imediată, sau care pot fi exprimate în căutări și rezultate ale căutării. Iar dacă îți cunoști foarte bine clientul și ai un brand de introdus și promovat pe piață, atunci s-ar putea să apreciezi posibilitățile pe care ție le pune la dispoziție Facebook.

Oricare ar fi opțiunea ta, profesioniștii în publicitate online te vor sfătui să nu te grăbești cu concluziile și să ai în vedere o perioadă de cel puțin 3 luni de colaborare, înainte să iei decizii majore în privința campaniilor tale.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *